Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به دستیابی امدادگران به هفت کوهنورد در ارتفاعات ایوانکی، گفت: یک کوهنورد تهرانی به دلیل مشکل تنفسی و عارضه قلبی در زمان کوهنوردی در کوه قرمز روستای شورقاضی این منطقه از گرمسار جان باخت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، علی آقا یحیایی افزود: در ساعت 13 و 39 دقیقه روز جمعه 21 دی 97 ،مفقودشدن هفت نفر در منطقه کوه قرمز ایوانکی به پایگاه جمعیت هلال احمر گرمسار گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یک گروه امدادی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و با انجام عملیات نجات، 6 نفر از این افراد به سلامت به مکان امن منتقل شدند و یک نفر به دلیل تنگی نفس و عارضه قلبی جان باخت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه فرد فوت شده مردی 52 ساله بود، افزود: امدادگران ساعت 17 و 30 دقیقه به گروه کوهنوردان رسیدند و پیاده روی تا انتقال گروه به مکان مناسب تا ساعت 23 یکشنبه طول کشید.

روستای شورقاضی از جمله روستاهای شهر ایوانکی در استان سمنان است که بیش از 250 نفر جمعیت دارد.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در زمان حاضر چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک موسسه علمی کاربردی را در زیرمجموعه خود دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین فیلم از حادثه سقوط هواپیما در کرج +تصاویر اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود قاتل ملیکا فردا اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس قاتلان صادق برمکی به این شرط اعدام می شوند / درخواست جنجالی مادر داغدیده! +فیلم زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح . ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات عکس/ محل سقوط بویینگ٧٠٧ در صفادشت کرج عروس مرد بیوه شدم / او 10 سال از من بزرگتر بود ! / لطفا برایم گریه نکنید ! عکس سلفی بهرام رادان با گاوها در اهواز جنجال عجیبی به پا کرد+ عکس پای نماینده مجلس در مرگ مشکوک زهرا نویدپور گیر است؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث سلامت اخبار حوادث معاون هلال احمر استان نجات کوهنوردان سمنان تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس فیلم پسر من فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، گفت: واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای استان بوده است به طوری که تا هفتم فروردین ماه از ۳۲ حادثه جاده‌ای ۱۸ مورد واژگونی بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی 107 تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت 769 نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 27 خودرو نجات، دو خودروی کمکدار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 1403، گفت: تا هفتم فروردین 40 حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل 32 حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد 40 مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، 10 مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و 20 مورد از طریق سامانه 112 به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به 134 حادثه‌دیده امدادرسانی شده که 126 مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به 91 مصدوم، رهاسازی 10 نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری بیان کرد: از تعداد 32 حادثه جاده‌ای، 18 مورد واژگونی، 10 مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است. تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان 55 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • نجات مضروب گروگانگیری ایوانکی از مرگ
  • لحظه نجات جان هموطن فارسی توسط نجاتگران هلال احمر + فیلم
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته/جان باختن ۲ نفر بر اثر حوادث جوی
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار