Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدال ایرانی‌های سری آ والیبال ایتالیا ورونا توانست با درخشش معنوی نژاد کاستلانا را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رقابت های والیبال سری آ ایتالیا پیگیری شد که در جدال ایرانی ها تیم معنوی نژاد و شریفی موفق بود. ورونا در خانه خود به مصاف کاستلانا رفت؛ دیداری که حساس دنبال شد و در ست چهارم به سود میزبان به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که معنوی نژاد در ترکیب ورونا با ۱۲ امتیاز و مجتبی میرزاجانپور در ترکیب کاستلانا با ۱۳ امتیاز درخشیدند، در نهایت ورونا بود که با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشت.


کاستلانا همچنان با وجود درخشش بازیکن ایرانی خود قعرنشین جدول سری آ محسوب می شود. از سوی دیگر مرتضی شریفی هم این روزها خیلی برای ورونا فرصت بازی کردن پیدا نمی کند.


در دیگر بازی شب گذشته سیه نا با حضور سعید معروف در یک بازی خانگی و حساس ۳ بر ۲ شکست خورد. سیه نا که بعد از اخراج سیچلو هم روزگار خوبی در سری آ ندارد، در شبی که معروف ۳ امتیاز کسب کرد، بازهم باخت تا همچنان جزو تیم های پایینی جدول باشد.


پیش از این هم در چارچوب همین هفته تیم مونزا با حضور امیر غفور برابر حریف خود شکست خورده بود.

محمدجواد معنوی نژاد والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی