Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جهت تبریک این روز و تکریم و تجلیل از خدمات ارزشمند پرستاران با حضور در اورژانس مراکز آموزشی و درمانی بیمارستان حضرت امام خمینی (ره)، علوی، فاطمی، بوعلی و امام رضا (ع) اردبیل، با اهدای شاخه گل از زحمات این قشر فداکار تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حاشیه این دیدار با اشاره به خدمات انجام گرفته از سوی ۲ هزار پرستار شاغل در مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سراسر استان افزود: با وجود این تعداد پرستار در مراکز درمانی دولتی استان همچنان از لحاظ تعداد نیروی پرستاری تا رسیدن به شاخص مربوطه فاصله داریم، اما پرستاران با این حال با نهایت سعی و تلاش بهترین خدمات درمانی را علیرغم کمبود‌های درمانی به مردم ارائه می‌دهند و این امر موجب شده است که رضایت مندی از خدمات انجام گرفته در مراکز درمانی دانشگاهی مطلوب باشد.

وی با اشاره به حجم خدمات پرستاری افزود: سالانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مراجعه به اورژانس‌ها و درمانگاه‌های تحت پوشش دانشگاه و حدود ۱۲۰ هزار بستری در بیمارستان‌ها داریم و بی شک زحمات و فداکاری کادر پرستاری نباشد مشکلات فراوانی بوجود می‌آید و این قشر مغزز تمام توان خود را در شبانه روز، ایام تعطیل بکار می‌گیرند و خود را در غم و شادی بیماران شریک نموده و در سلامتی آن‌ها نقش حیاتی و محوری و انسانی خود را ایفاء می‌نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: به مناسبت روز پرستار از طرف دفاتر پرستاری مراکز درمانی و بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه ایستگاه سلامت جهت ارائه خدمات از جمله فشار خون، قد و وزن به مراجعین بصورت رایگان بر پا شد.
انتهای پیام/ح

مراجعه سالانه بیش از یک میلیون نفر به اورژانس‌ها و درمانگاه‌های اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرستار علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید