Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:06:37 GMT

نزاع جمعی در بوکان موجب مرگ یک جوان 30 ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۵۳۱۸

نزاع جمعی در بوکان موجب مرگ یک جوان 30 ساله شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: نزاع جمعی 2 گروه در یکی از میادین این شهر موجب مرگ یک جوان 30 ساله و مجروح شدن چند نفر دیگر شد.

سرهنگ مجید محبعلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه شب گذشته در میدان فرمانداری این شهر و بین هشت نفر از اراذل و اوباش این شهر به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این افراد به صورت 2 گروه چهار نفره با چاقو و قمه با یکدیگر درگیر شدند که این نزاع و درگیری تا میدان قدس این شهر ادامه یافت که درنهایت یک جوان 30 ساله از اهالی این شهر با ضربات چاقو کشته شد.
وی بیان کرد: سه نفر دیگر نیز در این نزاع از ناحیه دست زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ محبعلی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه توسط ماموران انتظامی در حال انجام است، افزود: چهار نفر از عوامل اصلی این نزاع متواری شده اند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، بوکان یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي نزاع بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی در حمایت از «وعده صادق» در تهران

جمعی از مردم تهران با حضور در میدان فلسطین و در دست داشتن پرچم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامیز ضمن محکومیت جنایات تروریستی رژیم صهیونسیتی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انجام عملیات «وعده صادق» اعلام کردند.

به گزارش مشرق، عصر دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ جمعی از مردم تهران با حضور در مقابل مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق حمایت کردند.

افراد حاضر در میدان فلسطین با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم سپاه پاسداران و همچنین پرچم فلسطین و سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از عملیات موشکی-پهپادی «وعده صادق» که شامگاه شنبه ۲۵ فروردین از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، اعلام کردند.

اجرای سرود توسط گروه سرودی متشکل از نوجوانان و همچنین پخش سرودهایی در حمایت از قدس از جمله بخش‌های اسم تحمع مردمی بود.

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی در حمایت از «وعده صادق» در تهران
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • حمایت از اقدام سپاه در میدان فلسطین