Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به اتفاق اسماعیل حاجی آبادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با سیدعباس دانایی فرماندار سمنان دیدار کرد. مجتبی جانعلی در این دیدار اظهار داشت :جوانان استان سمنان ظرفیت ها و توانمندی های بی نظیری در حوزه ورزش دارند و در همین راستا سند توسعه و ارتقاء وضعیت فعلی و تقویت جایگاه جوانان در ورزش استان تدوین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: توجه به امور جوانان، پاسخگویی به مطالبه و تسهیل در دسترسی به امکانات ورزشی و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت و ارتقاء برای آن ها، به طور قطع انگیزه این قشر از جامعه را افزایش داده و در کسب مقام های کشوری در حوزه ورزش بسیار راهگشا است. وی، بر لزوم بهبود جایگاه ورزش سمنان در کشور تاکید کرد و افزود: ورزش پایه و استعدادیابی در این حوزه، ایجاد پایگاه های قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در پیشبرد امور مرتبط با ورزش و جوانان و کسب رتبه های برتر کشوری در رشته های مختلف ورزشی تاثیر فراوانی دارد. مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در این مسیر از حضور مربیان و علاقه مندان متخصص و متعهد تمامی رشته های مختلف ورزشی و استفاده از نقطه نظرات، توانمندی و ظرفیت های آن ها در استان استقبال می کنیم. وی گفت: تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و پیگیری امور ورزشی استان در رده های پایه از اولویت های کاری مجموعه ورزش و جوانان استان سمنان در آینده است. جانعلی، به برنامه های خود در حوزه ورزش و جوانان اشاره داشت و گفت: امید است با حمایت وزارتخانه، استاندار، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی استان، در آینده موفقیت های بی شماری برای ورزش این استان رقم بخورد. مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز داشت: قبل از حضور در این استان، امکانات، طرح ها، سمن ها و موارد مرتبط به امور ورزش و جوانان را بررسی و واکاوی کردم و برنامه های راهبردی نیز برای این حوزه ها در نظر گرفته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان فرماندار مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی کشور گفت: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده و ارائه تسهیلات بر روند اجرای سرمایه‌گذاری در این بخش لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عوض علیزاده مقدم صبح امروز -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در نشست کمیته فرعی کشاورزی و احیا و توسعه پایدار دشت قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد جدید صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در مرحله جدید از رویکرد اعتباری و مالی به سمت رویکرد اقتصادی و توسعه‌ای حرکت خواهد کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی در جهت سرمایه‌گذاری بایستی با روش‌های جدید اقدام به مشارکت بهره‌برداران این بخش کند. البته توسعه پایدار مؤلفه‌های مختلف دارد که یک از آنها سرمایه‌گذاری است که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه کشاورزی با بیان اینکه صندوق توسعه بخش کشاورزی با هدف بهبود تقویت حجم سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تدوین شده که ارائه تسهیلات در روند اجرای سرمایه گذاری در این بخش لحاظ شده است.

علیزاده مقدم با تاکید بر اینکه صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی به عنوان یک نهاد خصوصی می‌تواند در زمینه توسعه کشاورزی وارد شود، گفت زیرساخت‌های خوب، اما بلاتکلیف در بخش‌های مختلف به ویژه تعاونی‌ها وجود دارد که با ورود صندوق توسعه بخش کشاورزی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق تاکستان یک صندوق محصولی کشمش کشور است که نقش اساسی در روند صادرات این محصول و بازاریابی آن خواهد داشت. بخش خصوصی آماده افزایش سرمایه است، مشروط به اینکه بخش دولتی نیز مشارکت و پشتیبانی لازم را داشته باشد.

کد خبر 745383

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی