Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه دامداران خراسان جنوبی گفت: پیشنهاد می‌شود در بحث شیر با توجه به نوسانات قیمت بهترین کار منطقه‌ای کردن قیمت شیر خام است. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد غریبی صبح امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی با محوریت بررسی وضعیت دام در استان اظهار داشت: یک میلیون و 500 رأس دام سبک و سنگین در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دومین استان از نظر تعداد شتر است افزود: یکی از دلایل خروج دام نوسانات قیمت ارز است.

افزایش 100 تومانی قیمت شیرخام کافی نیستپیشنهاد افزایش قیمت شیرخام به ستاد تنظیم بازار رفتسازمان حمایت: افزایش قیمت شیرخام غیرقانونی است/ مصوبه‌ای نداریم

مدیرعامل اتحادیه دامداران خراسان جنوبی با اشاره به واردات دام بیان کرد: اگر دامی که داریم را حفظ کنیم نیازی به ورود دام نخواهیم داشت.

غریبی تصریح کرد: صادرات معقول دام نیز در آینده نزدیک مشکل دامداران را برطرف خواهد کرد و اگر دولت دلسوزانه ورود پیدا کند مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور ایران جزو کشورهایی است که در بحث گاو شیری با کشورهای بزرگ رقابت می‌کند خاطرنشان کرد: در بحث دام سبک نیز باید این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل اتحادیه دامداران خراسان جنوبی یادآور شد: در بحث شیر با توجه به نوساناتی که داریم بهترین کار منطقه‌ای کردن قیمت شیر خام است.

غریبی تصریح کرد: در بحث دام دولت باید سیاست‌های حمایتی را در دستور کار قرار دهد.

وی تأکید کرد: اگر تشکلات و تعاونی‌های دامداری تعطیل شوند، صنعت دامپروری ضربه می‌خورد چراکه تشکلات و تعاونی‌ها بازوی حمایتی و رابط بین بهره‌برداران و متولیان است.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم