Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرون رمزی را می توان یک بیانکونری به حساب آورد.

طرفداری- آرون رمزی، هافبک 28 ساله ولزی آرسنال که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد، با رد پیشنهاد بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن، راهی یوونتوس می شود و این انتقال قطعی است.

به گزارش رومئو آگرستی، آرون رمزی روز یکشنبه در کلینیکی در لندن، مرحله اول تست پزشکی یوونتوس را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروسه جدیدی نیست زیرا پیش تر امره جان و سامی خدیرا نیز چنین فرایندی را طی کرده بودند و آرون رمزی، احتمالا در تابستان در مرحله دوم تست پزشکی یوونتوس در جی مدیکال، حضور خواهد یافت. دیوید بالدوین، ایجنت این هافبک ولزی نیز به زودی در میلان حضور می یابد تا با مدیران یوونتوس توافق نامه نهایی را امضا کند. طبق توافقات انجام شده، رمزی قراردادی پنج ساله با یوونتوس به امضا می رساند و دستمزد سالانه او در بیانکونری هفت میلیون یورو خواهد بود. همچنین بالدوین، ایجنت رمزی نیز کمیسیونی به ارزش نه میلیون یورو از باشگاه تورینی دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر نیکولو شیرا، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت نیز خبر آگرستی را تایید کرده و مدعی شده که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در ژانویه برای خرید رمزی اصرار داشت اما آرسنال برای فروش کاپیتان خود در ژانویه، رقمی حدود 18 الی 20 میلیون یورو و یا انتقال مهدی بن عطیه را درخواست کرد. رمزی در تابستان، قطعا بازیکن یوونتوس خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی