Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه جنگ امروز بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است بنابراین مجاهدان، به هیچ وجه فرصت خواب ندارند.

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر که پیش از ظهر امروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، اظهارداشت:سی و دوسال پیش در چنین روزی مرحله دوم عملیات کربلایی پنج آغاز شد، این عملیات بسیار سخت بود و بیش از بیست و چهار ساعت بچه‌ها نخوابیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جوانان ما از دشمن نترسیدند و به تکلیف خود عمل کردند. تحریم و محاصره شدید بودیم اما به برکت پیروی از امام خمینی (ره)  از دفاع مقدس سرافراز بیرون آمدیم و به طور قطع دوست و دشمن از این مقاومت به نیکی یاد می‌کنند. ما دیگر سرافکنده ترکمن چای و تهاجم در جنگ جهانی دوم نیستیم؛  خدا را شکر که این پیروزی در انقلاب اسلامی رخ داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگر از سخنان خود به ارسال ۲۰ هزار اثر به این جشنواره اشاره کرد و گفت: عرصه جنگ امروز بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس است بنابراین،  مجاهدان امروز به هیچ وجه فرصت خواب ندارند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه

صالحی مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه و لزوم جا به جایی درختان واقع در مسیر اجرای این پروژه، با اخذ مجوز از کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، عملیات انتقال این درختان آغاز شد. 

صالحی افزود: مرحله اول جابجایی و انتقال این درختان که مانع اجرای پروژه عمرانی می‌باشد، هم اینک در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه تاکنون تعدادی از درختچه‌های میدان دفاع مقدس نیز به گلخانه سازمان منتقل شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین یادآور شد: در اجرای تمام پروژه‌های توسعه شهری، چنانچه درختانی در مسیر اجرای پروژه قرار داشته باشد، به هیچ وجه قطع و نابود نمی‌شود، بلکه با رعایت کامل مسائل فنی و ایمنی به گلخانه سازمان منتقل و در اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در اجرای مرحله اول این عملیات حساس و مهم، ۲۵ اصله درخت در دست جابجایی و انتقال قرار دارد و کار جابجایی سایر درختان منتهی به میدان دفاع مقدس (دوراهی همدان) به قوت خود ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد