Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین عیدی سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و  پاکسازی نقاط آلوده به جرم و برخورد با سوداگران مرگ٬ مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی باند سه نفره توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلو 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، چهار حلقه وافور و دو عدد ترازو دیجیتال مخصوص توزین مواد کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مواد فروشان و سارقان از اولویت های اصلی پلیس دزفول است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی پاکسازی خوزستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست