Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پشتیبانی امور دام روزانه بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می کند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارتخانه ­با اعلام این مطلب افزود: عرضه گوشت مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام تا متعادل شدن قیمت برای مصرف کننده،­ ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود بصیری ادامه داد: حدود ۸۵ درصد مرغ های عرضه شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار تهران منجمد و مابقی گرم است.

وی اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو گرم ۸ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.

بصیری تصریح کرد: با نوسان قیمت گوشت مرغ در بازار، ورود شرکت پشتیبانی امور دام در عرضه این محصول از اول دی ماه پر رنگ تر شده است.

وی همچنین ­گفت: کار گروه تنظیم بازار، قیمت گوشت مرغ گرم در بازار خرده فروش ها برای مصرف کننده را در تاریخ ۱۳ آذر ماه امسال ۹ هزار و ۸۰۰ تومان مصوب کرد و مقرر شد در صورت افزایش و یا کاهش بیش از ۵ درصدی این قیمت، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تعادل قیمت اقدام به عرضه و یا خرید و ذخیره مرغ کند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: شرکت پشتیبانی امور دام دارای ذخیره مرغ به اندازه کافی است واین ظرفیت وجود دارد تا هر زمان که بازار نیاز داشته باشد عرضه گوشت مرغ انجام شود.

وی در باره تامین گوشت مرغ شب عید نیز اظهار داشت: برای تامین نیاز گوشت مرغ شب عید با قیمت مناسب نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده­­و در صورت نیاز شرکت پشتیبانی امور دام می تواند به منظور تنظیم قیمت بازار به موقع برای عرضه مرغ ورود پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گوشت مرغ برای تنظیم بازار پشتیبانی دام دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد