Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:13:10 GMT

نمایش «راز درخت مقدس» در زنجان به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۷۳۹۱

نمایش «راز درخت مقدس» در زنجان به روی صحنه رفت

تئاتر«راز درخت مقدس» با نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان از ۲۰ تا ۲۶ دی ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نمایش «راز درخت مقدس» با نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان از 20 تا 26 دی ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو گروه تئاتر معلولین جسمی و حرکتی موسسه خیریه باران در گفتگویی اظهار کرد: موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران به مدت 11 سال فعالیت خود را با حضور 106 عضو شروع کرده است.

 

مریم شمس با اشاره به اینکه گروه فعالیت خود را با سرپرستی حمید کیانیان در راستای تئاتر درمانی ادامه می دهد، افزود: این موسسه تلاش می کند تا نگاه احترام به معلولان را جایگزین نگاه ترحم کند.

 

وی با اشاره به اینکه این گروه در تمام استان ها اجرای نمایش داشته است، تصریح کرد: در زنجان هم از 20 تا 26 دی هر شب در دو سانس 17 و 30 دقیقه و 19 این نمایش روی صحنه می رود.

 

شمس با یادآوری اینکه اعضای باران صعود به هزار قلعه رودخان را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، گفت: این اعضا با ویلچر و عصا این صعود را ثبت نموده اند.

 

وی به بخش هایی از نمایش راز درخت مقدس اشاره کرد و گفت: در این نمایش صحنه هایی از مبازره با شیطان درون اکران می شود.

 

عضو گروه تئاتر معلولین جسمی و حرکتی موسسه خیریه باران ادامه داد: عموم مردم می توانند برای تماشای این نمایش و تهیه بلیت به فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان مراجعه و یا با شماره 09379149757 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان روز پرستار ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان حضرت زینب س شیراز بیرجند فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده در فرهنگسرای امام ره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی، از بیست‌ودو فروردین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

شب گذشته، ۳ خرداد؛ کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی در کنار جمعی از هنرمندان، به تماشای این اثر نمایشی نشست.نظری در حاشیه این اجرا، از این‌که هنرمندان شهر‌های دیگر در تماشاخانه‌های شناخته‌شده تهران روی صحنه می‌روند ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما همیشه از حضور هنرمندان استانی استقبال می‌کنیم و خیلی خوب است که گروه نمایش «شاماران» هم همت کردند و با تلاش فراوان برای اجرا به تهران آمدند.

او در ادامه گفت: نمایش «شاماران» اثری است که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

هنرمندان دیگری که شب گذشته به تماشای نمایش «شاماران» نشستند طیبه نیک آزاد، مهدی شمسایی، تورج فرامرزیان، غلامرضا اصانلو، علیرضا نایینی، علیرضا باقری، محمدحسین ناصربخت، مسعود موسوی، مجتبی سعید زاده، سعید صدیقیان، رمضان بحرینی و علی حیدری بودند.

این نمایش افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می‌کند.

اورانوس شرافت، حسین بنایی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی‌قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه‌بازی «شاماران» بازی می‌کنند و عنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبدالله‌زاده و عارف بهبهانی، گروه موسیقی؛ و نوازندگان این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «شاماران» تا هفتم اردیبهشت ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و گیشه تئاتر (https://gishehtheater.ir/) تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • شور ساحری در صحنه سیرک