Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو شایعه خداحافظی بودیمیر از فوتبال را رد کردبه گزارش بلاغ،بعد از اینکه برانکو اعلام کرد که برای نیم فصل دوم به مهاجم جدید احتیاج دارد در نهایت این ماریو بودیمیر بود مهاجم کروات دیناموزاگرب بود که در تمرین‌ شرکت کرد تا سرخ‌پوشان یک مهاجم اروپایی را در ترکیب خود داشته باشند. 

حالا اما در اتفاقی عجیب و جنجالی بعد از قطعی شدن انتقال بودیمیر به پرسپولیس، یک رسانه نزدیک به باشگاه دیناموزاگرب اعلام کرد:

«این مهاجم ۳۲ ساله قصد داشت در پایان این فصل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند که با پیشنهاد برانکو از این تصمیم منصرف شد و به جمع قرمزهای تهران اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرمربی سرخپوشان اما اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و حتی برای جذب این بازیکن خودش شخصا با این بازیکن وارد مذاکره شد. بودیمیر بازیکنی است که روی هوا تبحر بسیار زیادی دارد و شم بالای گلزنی او باعث شد تا این بازیکن به یکی از مهم ترین تیم های اروپا و کرواسی بپیوندد و حتی برای این تیم گلزنی کند. به نظر نمی رسد که این بازیکن در ۳۲ سالگی به دنبال خداحافظی از فوتبال بوده باشد و قطعا در این سن و سال حداقل می تواند به فکر درآمدزایی در سالهای پایانی فوتبال خود باشد.

این در حالی است برانکو روی این بازیکن حساب ویژه ای به خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا باز کرده است و در کنار سرعت تیمی خود به دنبال استفاده از ضربات سر مهاجم کروات جدید خود است.

نکته مهم اینجاست که گویا سرمربی سرخپوشان در گفتگو با مسئولان باشگاه اعلام کرده است که این خبر اصلا صحت ندارد و این بازیکن اگر به پرسپولیس هم نمی آمد، چند سال دیگر در سطح اول اروپا بازی می کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست

آفتاب‌‌نیوز :

«فوتبال انگلیس نابود شد و بهترین لیگ دنیا تنها یک شعار است»، این اظهارات دیوید، هوادار فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه گاردین بعد از هفته کابوس وار فوتبال این کشور در اروپاست.

لیگ برتر انگلیس با ارزش ۱۱.۹ میلیارد یورو گران‌ترین لیگ دنیا به شمار می‌آید. ارزش لیگ این کشور تقریبا ۱۰۰ برابر ارزش لیگ برتر فوتبال ایران (۱۲۱ میلیون یورو) است.

ارزش لیگ انگلیس بیش از ۲ برابر ارزش لالیگا (۵ میلیارد یورو) به عنوان دومین لیگ فوتبال دنیاست.

هفته کابوس وار فوتبال انگلیس درحالی رقم خورد که آرسنال و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و رئال شکست خوردند و از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام به عنوان نمایندگان انگلیس مقابل آتالانتا و بایرلورکوزن باختند و از راه یابی به نیمه نهایی این تورنمنت بازماندند.

نشریه گاردین می‌نویسد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یعنی ۹ سال است که انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بدون نماینده نبوده، ولی امسال «فاجعه فوتبال انگلیس» رقم خورد.

نشریه میرر گزارش می‌دهد که «۶۰ درصد فوتبالیست‌ها و مربیان گران قیمت دنیا در لیگ برتر انگلیس حضور دارند» و بقیه ۴۰ درصد در ۴ لیگ دیگر اروپا هستند، ولی سهم انگلیس در نیمه نهایی تورنمنت‌های اروپایی «صفر» است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین