Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا توسط پلیس تایلند، خبرگزاری پلیس با اننتشار بازدید هابیل درویشی از مرکز اطلاع رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین در چند روز گذشته خبر دستگیری هابیل درویشی مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازتاب وسیعی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بنیاد تعاون ناجا تایلند دستگیر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند