Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: از همه عکاسان و هنرمندان عزیزی که سعی کردند که این جلوه‌های عظیم اربعین حسینی را به تصویر بکشند صمیمانه تشکر می‌کنم.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار " حسین اشتری " در آیین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری " شاهدان حقیقت" با موضوع اربعین و مدافعان حرم که در فرهنگسرای اندیشه در حال برگزاری است ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز پرستار اظهار داشت: چند سالی است که شاهد هستیم زائران بسیاری از ایران به عتبات مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: از ۶ سال گذشته تاکنون این جمعیت افزایش یافته که این برکتی است برای جهان اسلام و همه آزادیخواهان به خصوص مردم میهن اسلامی مان که زائران عزیز عظمتی را می‌آفرینند که سبب قوت قلب مظلومان جهان و باعث نگرانی همه ظالمان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی برکات و خیرات بسیاری در بر دارد و هر سال هم به خیل جمعیت زائران افزوده می‌شود ناجا نیز این افتخار را دارد که خادم زائران این حماسه بزرگ باشد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: ما در اربعین حسینی چند مأموریت داریم که در وهله نخست تأمین امنیت زائران و در مرحله بعد تسهیل تردد این عزیزان و ارائه هر گونه خدماتی که در توان نیروی انتظامی باشد را شامل می‌شود.

سردار اشتری ادامه داد: امسال حدود ۳۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مأموریت اربعین حضور داشتند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر نیروی کمکی و ۱۰ هزار نفر از ایلام، خوزستان و استان‌های همجوار مشغول خدمت رسانی به زائران بودند.

فرمانده ناجا عنوان داشت: بحمدالله در بحث تردد شاهد کاهش ۶۰ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که از این بابت خدا را شاکریم هر چند در تمام ایام سال این موضوع مدنظر است.

وی یادآور شد: هیچ موقع از ایام شاهد حجم عظیم تردد در یک مقطع زمانی مشخص در محور‌های محدود نیستیم که حدود ۲ میلیون زائر با چندصدهزار خودرو در این مسیر‌ها به جز خودرو‌های عمومی، ریلی و هوایی در حال تردد باشند.

سردار اشتری تأکید کرد: به همت همه نیرو‌ها اعم از سپاه، دستگاه قضا، بسیج و ... خوشبختانه شاهد هیچ حادثه امنیتی در ایام اربعین نبودیم و برخی تحرکات گروهک‌های تروریستی نیز توسط نیرو‌های مختلف خنثی شد.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: ناجا در خدمت رسانی در ایام اربعین سعی کرد بعد از انجام وظیفه ذاتی با تمام توان در خدمت زائران باشد و صحنه‌های بسیار زیبایی در این رابطه به وجود آمد، مانند شبی که طوفان و بارندگی در مهران رخ داد برخی موکب‌ها دچار حادثه شدند و همه مجموعه‌ها منجمله پلیس‌های یگان ویژه و ... همه در خدمت زائران و موکب داران بودند و صحنه‌های بسیاری از خدمت رسانی را آفریدند.

سردار اشتری افزود: ناجا روزشماری می‌کند که ایام پربرکت اربعین فرا رسد تا بتواند به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کند امروز افتخار نیروی انتظامی است که در خدمت مردم بزرگ و شهید پرور کشور باشد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: بالاترین سرمایه ناجا اعتمادی است که مردم به این نیرو دارند در نظرسنجی‌هایی که توسط ۴ مرکز معتبر افکارسنجی در کشور انجام گرفته و یک مرکز نیز اخیرا ارائه داده ناجا در بین ۲۰ دستگاه خدمت رسان توانسته رتبه دوم را کسب کند که از این بابت خدا را شاکریم.

وی یادآور شد: در این فرصت جا دارد از همه عکاسان و هنرمندان عزیزی که سعی کردند جلوه‌های عظیم اربعین حسینی را به تصویر بکشند، صمیمانه تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین اشتری اربعین فرمانده انتظامی زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد

 سیدمحسن قوامی نژاد افزود: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر در سه سال اخیر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند.   وی گفت: پارسال و پس از اربعین حسینی ۸۰ کاروان به تعداد ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات اعزام شدند در حالی که در سال ۱۴۰۱ از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا داشته‌ایم.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین امسال تاکنون ۴۰۰ نفر زائر در قالب ۷ کاروان از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.   قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ از این استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به برخی افراد فاقد مجوز برای اعزام مردم استان جهت سفر‌های زیارتی تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفر‌های زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند