Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، ناصر عزیزی اظهار کرد: ورود سامانه ناپایدار جدیدی که از شامگاه گذشته وارد منطقه شده است، بارش‌های پراکنده و وزش باد به همراه داشته است که سرعت وزش باد در نطنز به 112 کیلومتر رسید.

وی افزود: وزش تندباد که پیش‌بینی می‌شود برای لحظاتی تا امشب سرعت آن افزایش هم داشته باشد، تا اواخر امشب در نطنز ادامه‌دار خواهد بود که این تندباد در نطنز باعث شکستن شاخه درختان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره هواشناسی نطنز در خصوص میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری در نطنز، گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تا کنون به میزان 50.3 میلی‌متر بارش در نطنز داشته‌ایم که نسبت به مشابه سال قبل که صفر بوده است رشد قابل توجهی است.

عزیزی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان بارش‌ها در زمستان سال جاری در شهرستان نطنز نرمال باشد و شاهد بارش برف نیز در این منطقه خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزش باد طوفان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

سیروس نادری زرنه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

ارکواز ۸۰

آبدانان ۶۵

دهلران ۶۵

ایوان ۵۸

سرابله ۵۴

ایلام ۵۱

هلیلان ۴۴

مهران ۴۰

دره شهر ۴۹

بدره ۳۰

لومار ۲۲

کد خبر 6087181

دیگر خبرها

  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم)
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر