Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اوژانس کشور از آخرین اطلاعات از سقوط هواپیمای ۷۰۷ خبر داد.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس اوژانس کشور اعزامی به محل حادثه، درباره حادثه سقوط هواپیمای ۷۰۷ گفت: ۹ نفر در این حادثه کشته شده‌اند که یک نفر خانم و بقیه آقا هستند. بیشتر بخوانید: عکس / خلبان هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ عکس / هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ قبل از سانحه توضیحات سخنگوی ارتش درباره سقوط ۷۰۷ نهاجا فیلم / خروج لاشه‌های گوسفند از هواپیمای بوئینگ

وی افزود: این هواپیما ۱۶ پرسنل داشته و با ساختمانی خالی از سکنه برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: یک نفر از تیم خلبان سالم مانده است که مهندس پرواز بوده و هم اکنون در بیمارستان شریعتی بستری است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا اخبار حوادث ارتش جمهوری اسلامی ایران بوئینگ سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه سی و یکم فروردین حادثه‌ای صنعتی در پتروشیمی رازی شهرستان ماهشهر رخ داد که دو نفر در این حادثه جان باختند.

فریدون بندری افزود: این حادثه در پی سقوط اتاقک جرثقیل در اسکله پتروشیمی شیمیایی رازی رخ داده است.

وی گفت: پنج نفر از افراد داخل اتاقک جرثقیل به دلیل سهل انگاری و ایجاد حادثه به دریای مجاور پتروشیمی سقوط کردند که در این رخداد دو نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

بندری افزود: حادثه دیدگان کارکنان پتروشیمی رازی بودند و افراد مصدوم به مرکز درمانی منطقه اعزام شده اند.

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • ۹۸ درصد گندم کشور با کمباین برداشت می‌شود