Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضاپورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در نشستی صمیمی با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات و خانه مطبوعات استان، با اشاره به اینکه نخستین سال‌های فعالیت خود را در عرصه رسانه و مطبوعات آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه یک جامعه توسعه‌یافته‌ نیازمند انسان‌هایی آگاه و مطلع است، لذا رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی به جامعه و ایجاد حس مطالبه‌گری در بین مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گستره و اثربخشی عملکرد رسانه‌ها همچون آینه شکست‌ناپذیر است، ادامه داد: کارآیی آینه نشان دادن نقص و عیب انسان به دور از حاشیه است و اگر آینه شکسته شود عیب انسان در هر تکه‌ای از آن دیده می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان و رسانه‌ها در شرایط کنونی، امیدبخشی به جامعه است، گفت: باید در عمل مردم را نسبت به بهبود وضعیت جامعه امیدوار کنیم تا زمینه مشارکت و رضایت‌مندی عمومی فراهم شود.

پورمحمدی با تأکید براینکه هیچ مدیر و دستگاه دولتی حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، افزود: روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه به غیر از شش محور اصلی یعنی امام، انقلاب، رهبری، جنگ، شهدا و تمامیت ارضی کشور، هیچ خط قرمز دیگری در نقد و مطالبه‌گری ندارند.

وی با اشاره به یکی از اصلی‌ترین مطالبات اصحاب رسانه استان یعنی راه‌اندازی نخستین موزه مطبوعات، اظهار کرد: با تشکیل یک کمیته ویژه موضوع افتتاح رسمی این موزه را در دستور کار قرار می‌دهیم تا دین خود را نسبت به راه‌اندازی این مرکز فرهنگی ادا کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: گردشگرانی که به تبریز سفر می‌کنند اغلب گردشگران فرهنگی هستند و به دنبال مراکز فرهنگی و دیدنی‌های حوزه تاریخ و تمدن و فرهنگ ما هستند و به همین دلیل راه‌اندازی چنین موزه‌هایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نقش رسانه توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حجم عجیب برف در آذربایجان شرقی + فیلم
  • سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • عکس/ چهره بامزه و معصوم بازیگر زن معروف در کودکی
  • (ویدئو) بارش شدید برف در ورزقان استان آذربایجان شرقی
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم