Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی در استان امروز در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف و مه گاهی با کولاک برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش روز دوشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شدت بارش در نیمه شمالی استان به خصوص ارتفاعات است، به تدریج از اواخر وقت از میزان بارش ها کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فردا آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد انتظار می رود، وزش باد در نیمه جنوبی استان از سرعت بیشتری برخوردار خواهد بود.
کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب(0و6)، (0 و9) و (3 و10) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
شمیران- اقدسیه با 8 درجه و فیروزکوه با منفی 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/7245/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي هواشناسي وضعيت هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان مهیاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران با تأکید بر هشدار سطح قرمز شماره یک، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان مهیاست.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت، افزود: به‌تدریج فردا از شدت و گستره بارش‌ها کاسته می‌شود و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است و از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب‌غربی دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، از این رو سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان محتمل است.

کد خبر 745480

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان