Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، دکتر محمدرضا زرگرزاده عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران ضمن بیان این مطلب عنوان داشت: همه شرکت‌های داروسازی در آزمایشگاه کنترل کیفیت¬شان، کتابی استاندارد دارند که طبق آن عمل می کنند و استاندارد دارو هم مطابق با مواد آن سنجیده، قبول یا رد می شود، این کتاب استاندارد امروز در فیلادلفیا، لس‌انجلس، کانادا، اسپانیا، همچنین ایران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده می‌شود، بنابراین رد کیفیت داروی ایرانی که استاندارد می گیرد کاملا بحثی بی کیفیت و نادرست است.

دکتر محمدرضا زرگرزاده ادامه داد: صنعت داروسازی جزو معدود صنایعی است که یک کتاب مشترک استاندارد دارد و کیفیت کنترل دارو براساس آن سنجیده می‌شود، بنابراین کیفیت محصول امروز ایران با تمام محصولات مشابه آن در دنیا یکی است.

این عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران در پایان اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند اثرگذاری داروی ایرانی کم است، باید آن را ثابت کنند و به طور مثال بگویند، ما به صد بیمار این داروی ایرانی و  به صد  بیمار دیگر این داروی مشابه خارجی را دادیم و نتیجه نشانگر عدم کیفیت است، کاری که تا به حال صورت نگرفته است و داروی ایرانی همواره مورد اتهام هایی بوده است که پایه و اساس نداشته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا ایران دارو صنعت کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)

عصر ایران- سوخو-24 که نخستین سیستم ناوبری و حمله دیجیتال شوروی را در خود داشت، نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داده و از سال ۱۹۷۴ وارد ارتش شوروی شد. این هواپیما اکنون در ارتش‌های روسیه، اوکراین، قزاقستان، الجزایر، سودان، سوریه و ایران در حال خدمت است. البته نیروی هوایی روسیه در حال جایگزینی تدریجی این هواپیما با جنگنده بمب‌افکن سوخو-۳۴ است. حدود ۱۴۰۰ فروند از این هواپیما تا سال (۱۹۹۳) تولید شد.

سوخو-۲۴ که پاسخ روس‌ها به جنگنده بمب‌افکن اف-۱۱۱ آمریکایی‌ها بود، اختصاصاً برای حملات ارتفاع پایین مافوق صوت به عمق خاک دشمن طراحی شده و طراحی بال متحرک آن باعث شده تا قابلیت فرود و برخاست کوتاه را داشته‌باشد. 

بارگیری بال بالای این هواپیما نیز باعث شده تا پرواز باثباتی در ارتفاع پایین و مقاومت خوبی در مقابل جریان باد داشته‌باشد. این هواپیما با وزن خالی بیش از ۲۲ تن توانایی حمل ۸ تن مهمات از جمله بمب‌های هسته‌ای تاکتیکی، و دیگر انواع بمب و موشک و راکت و سوخت اضافی را دارد.(ویکیپدیا)

نمایی متفاوت از جنگنده سوخو-24

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این جنگنده برای نیروی هوایی روسیه اهمیت بالایی دارد (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • آیا کیفیت آب سد چمشیر مشکلی دارد؟
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • بجران کمبود ۳ داروی اصلی برای این بیماران