Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:15:51 GMT

لغو پرواز تهران- خرم‌آباد و بالعکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۸۷۰۳

پرواز تهران- خرم‌آباد و بالعکس به علت شرایط نامساعد جوی و بارش باران لغو شد. ناطقان: بارش شدید باران و شرایط نامساعد جوی مانع از برقراری پرواز تهران- خرم آباد و بالعکس شد.

روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد اعلام کرده است که پرواز امروز هواپیمایی ایران ایر، مسیر تهران - خرم‌آباد و بالعکس به شماره پرواز ۳۲۰ / ۳۲۱ به علت شرایط نامساعد جوی خرم‌آباد کنسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پرواز قرار بود در ساعت ۱۱:۰۵ امروز دوشنبه انجام شود اما با وجود اعمال تاخیر به منظور فراهم شدن شرایط مساعد آب و هوایی پرواز، لغو شد. منبع: مهر برچسب ها: پرواز تهران ، خرم آباد ، لغو پرواز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرواز تهران خرم آباد لغو پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد

سیل دبی باعث تعویق زمان بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به کشور و تغییر هتل این تیم در بیشکک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی فرنگی که شب گذشته موفق شد عنوان قهرمانی آسیا را با اقتدار از آن خود کند، صبح امروز قصد عزیمت به تهران را داشت که به دلیل لغو پرواز به دبی، در بیشکک ماند و برنامه بازگشتش به کشور با تعویق مواجه شد.

سیل دبی تغییراتی در پروازها ایجاد کرده، اما به دلیل اینکه پیش از این رزرو هتل محل اقامت فرنگی‌کاران، باتوجه به برنامه پروازی قبلی صورت گرفته بود، بالاجبار شاگردان حسن رنگرز که قرار بود با پرواز بیشکک - دبی و پس از آن تهران، به کشور بازگردند، در هتل جدیدی اسکان پیدا کردند تا زمان پرواز جایگزین مشخص شود.

حسن رنگرز همراه با دو مربی و دو کشتی‌گیر دیگر که قرار است در مسابقات کسب سهمیه روی تشک بروند، در بیشکک خواهند ماند.

مسابقات گزینشی قاره آسیا، روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است