Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه عراق اعلام کرد که کشورش از تلاش‌های صورت گرفته برای بازگرداندن سوریه به اتحادیه عرب حمایت می‌کند.

 شبکه آمریکایی "ای.بی.سی نیوز" اعلام کرد که عراق یکی از کشورهای عربی است که روابطش پس از تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب در سال ۲۰۱۱ میلادی با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه قطع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، محمد علی الحکیم، وزیر امور خارجه عراق در کنفرانس مطبوعاتی خود تصریح کرد: بغداد از تلاش‌های صورت گرفته برای بازگرداندن سوریه به اتحادیه عرب حمایت می‌کند.

الحکیم در جریان دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در بغداد به بررسی روابط اقتصادی دوجانبه در سایه تحریم‌های اقتصادی اخیر آمریکا علیه ایران پرداختند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر موضع اصولی ایران در مخالفت با جنگ تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سامح شکری وزیر خارجه مصر، بعد از ظهر یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تماس تلفنی در خصوص آخرین تحرکات در روابط دوجانبه و تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو، دیدگاه‌های کشورمان در خصوص پاسخ و اقدام متقابل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی بر اساس اصل دفاع منشور ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه کشور همچنین بر موضع اصولی کشورمان در مخالفت با جنگ در منطقه تاکید کرد و افزود: همه باید برای توقف نسل‌کشی و جنایات جنگی در غزه تلاش نمایند.

سامح شکری وزیر خارجه مصر نیز در این گفت وگو، نسبت به افزایش تنش‌ها در منطقه در پرتو استمرار جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و کشتار مردم فلسطین ابراز نگرانی و تاکید کرد همه طرف‌ها باید برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها تلاش کنند.

وی تاکید کرد که مصر به تلاش‌های خود برای توقف جنگ علیه غزه فعلانه ادامه خواهد داد.

کد خبر 6078382

دیگر خبرها

  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • امیرعبداللهیان بر موضع اصولی ایران در مخالفت با جنگ تاکید کرد
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه سوریه: پاسخ به رژیم صهیونیستی، حق مشروع ایران است
  • وزیر خارجه بلژیک بر نقش مهم ایران در منطقه تصریح کرد
  • فیلم/شادی مردم عراق در سفارت ایران در بغداد