Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:47:29 GMT

شکایت از رسانه‌ها متوقف شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۸۷۹۷

شکایت از رسانه‌ها متوقف شود

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشستی صمیمی با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات و خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، با اشاره به  اینکه نخستین سال‌های فعالیت خود را در عرصه رسانه و مطبوعات آغاز کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه یک جامعه توسعه‌یافته‌ نیازمند انسان‌هایی آگاه و مطلع است، لذا رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی به جامعه و ایجاد حس مطالبه‌گری در بین مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گستره و اثربخشی عملکرد رسانه‌ها همچون آینه شکست‌ناپذیر است، ادامه داد: کارآیی آینه نشان دادن نقص و عیب انسان به دور از حاشیه است و اگر آینه شکسته شود عیب انسان در هر تکه‌ای از آن دیده می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان و رسانه‌ها در شرایط کنونی، امیدبخشی به جامعه است، گفت: باید در عمل مردم را نسبت به بهبود وضعیت جامعه امیدوار کنیم تا زمینه مشارکت و رضایت‌مندی عمومی فراهم شود.

پورمحمدی با تأکید براینکه هیچ مدیر و دستگاه دولتی حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد، افزود: روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه به غیر از شش محور اصلی یعنی امام، انقلاب، رهبری، جنگ، شهدا و تمامیت ارضی کشور، هیچ خط قرمز دیگری در نقد و مطالبه‌گری ندارند.

وی با اشاره به یکی از اصلی‌ترین مطالبات اصحاب رسانه استان یعنی راه‌اندازی نخستین موزه مطبوعات، اظهار داشت: با تشکیل یک کمیته ویژه موضوع افتتاح رسمی این موزه را در دستور کار قرار می دهیم تا دین خود را نسبت به راه‌اندازی این مرکز فرهنگی ادا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: گردشگرانی که به تبریز سفر می‌کنند اغلب گردشگران فرهنگی هستند و به دنبال مراکز فرهنگی و دیدنی‌های حوزه تاریخ و تمدن و فرهنگ ما هستند و به همین دلیل راه‌اندازی چنین موزه‌هایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

در این جلسه جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات مرتبط با فعالیت روزنامه‌نگاران پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اصحاب رسانه انقلاب جنگ رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر فتحی اظهار کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی به ترتیب عراق، امارات متحده، پاکستان، روسیه، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان بوده است.

وی ادامه داد: آمار مربوط به صادرات نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۲ صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی عملکرد خوبی داشته است به طوری که صادرات محصولات کشاورزی استان از نظر ارزش نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد افزایش دارد.

فتحی افزود: از لحاظ وزنی نیز صادرات محصولات کشاورزی به ۳۴۵ هزار تن رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یادآور شد: خشکبار، شیرینی جات، شکلات، فرآورده‌های غلات، صنایع تبدیلی، گل و گیاه دارویی، محصولات حیوانی، محصولات لبنی و میوه و تره بار از بیشترین محصولات و فرآورده‌های کشاورزی صادر شده از آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: قابلیت صادرات انواع تولیدات به سایر کشور‌ها در بخش باغبانی آذربایجان شرقی بسیار بالا است به نحوی که استان در محصولات باغی همچون کشمش و سیب درختی به دلیل کیفیت بالا جزو صادرکنندگان صاحب جایگاه در بازار‌های جهانی است و قیمت محصولات باغی همچون سیب نسبت به رقبا حدود ۲۰ درصد بالاتر است و بررسی‌ها حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد محصولات باغی استان فرصت صادراتی دارند.

به گفته فتحی سهم صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از کشور از نظر ارزشی ۷.۵ درصد و سهم صادرات محصولات کشاورزی استان از کشور از نظر وزنی ۳.۹ درصد است. ارزآوری هرکیلو محصول صادراتی بخش کشاورزی استان به طور متوسط یک دلار است.

 

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی