Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد با اشاره به اینکه توافق‌های برد-باخت و یکطرفه به نتیجه نمی‌رسد، گفت: براساس توافقات انجام شده با ارتش و قول معاون وزیر راه و شهرسازی امیدواریم هشتم بهمن بولوار نماز بازگشایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا کلائی  صبح امروز در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی که در دفتر شهردار مشهد انجام شد، افزود: سال گذشته شرایط شهرداری خوب نبود و در مجموع سال سختی را گذراندیم اما امسال وضعیت بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهرداری سال 96 تحت فشارهای گذشته بود لذا بیشتر به دنبال تثبیت شرایط بودیم لذا برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است.

کلائی با بیان اینکه تا پایان امسال چند پروژه جدی‌تر را به بهره‌برداری خواهیم رساند، اظهار کرد: پروژه پارک و کارخانه نوآوری در میدان کوکا و بازپیرایی و بازگشایی میدان راه‌آهن پس از سال‌های طولانی را تا پایان سال به سرانجام خواهیم رساند.

شهردار مشهد ادامه داد: امروزه بازی و توافق برد-باخت و یکطرفه ارزش ندارد و به جایی نمی‌رسد؛ به طور نمونه موضوع بازگشایی بولوار نماز که مشکلاتی به وجود آمد و اکنون با مذاکرات و توافقات انجام شده با ارتش و قول معاون وزیر راه و شهرسازی امیدواریم این مشکل برطرف و بولوار نماز هشتم بهمن ماه بازگشایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد