Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@11:33:20 GMT

نقطه ضعف گوشی‌های هوشمند تاشو!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۸۹۹۸

نقطه ضعف گوشی‌های هوشمند تاشو!

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش‌هایی که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است نشان می‌دهد که سامسونگ و برخی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده موبایل قصد دارند در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی از گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو و منعطف خود رونمایی کند، اما حالا کارشناسان بر این باورند که این محصول به مراتب ضعیف تر از آن چیزی خواهد بود که بازارهای جهانی تصور و پیش بینی کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، این کارشناسان و تحلیلگران براورد و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ که تحت عنوان گلکسی اف قرار است راهی بازارهای جهانی موبایل شود، از ظرفیت باتری چندان بالا و قابل توجهی برخوردار نخواهد بود.

منبع جدیدی به تازگی تاکید و اعلام کرده است که این دستگاه از دو باتری جداگانه با ظرفیت‌های ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در نتیجه مجموع آن بالغ بر ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر نخواهد شد که برای نمایشگر بزرگ و قابل توجه ۷.۳ اینچی گلکسی اف ظرفیت باتری کمی به شمار خواهد رفت و کاربران آن با مشکل کمبود قابلیت شارژدهی مواجه خواهند شد.

قیمت این محصول حدود ۱۸۰۰ دلار تخمین زده است که به گفته بسیاری از منابع آگاه، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت محدود در دسترس کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴

به گزارش همشهری آنلاین، این خودرو با خروجی ۵۱۰ اسب بخار، ۷۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن هم ۲.۹ ثانیه است.

تسلا مدعی شده است گخ این خودرو با یک بار شارژ کامل باتری‌هایش می‌تواند ۴۷۳.۶ کیلومتر مسافت را طی کند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

قیمت پایه اعلام شده برای تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴ هم ۵۴ هزار و ۶۳۰ دلار است.

کد خبر 847076 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی خبر مهم خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

دیگر خبرها

  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟