Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین نوبت صبح امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در کمپ امیر اسپورت آنتالیای ترکیه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (دوشنبه) در کمپ امیر اسپورت آنتالیای ترکیه برگزار شد.

*با تصمیم کادر فنی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، سجاد آقایی، میلاد زکی‌پور و محسن کریمی در هتل محل اقامت تیم با فیلیپ مربی بدنساز مشغول انجام تمرینات اختصاصی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*سایر بازیکنان پس از گرم کردن، زیر نظر مارتین و میگوئیل کولی به تمرینات هوازی و بدنی پرداختند. در بخشی از تمرین، وینفرد شفر با توقف کار، برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد.

*روح‌الله باقری به علت مصدومیت در اردوی تیمش و تمرینات حضور ندارد. همچنین ملی‌پوشان استقلال به همراه بازیکنان امید در این اردو غایب هستند.

*تیم نفتچی باکو که اردوی تدارکاتی خود را در آنتالیا برگزار کرده، در زمین مجاور استقلال در حال تمرین کرده بود که سرمربیان دو تیم دقایقی با هم صحبت کردند. نفتچی در حال حاضر صدرنشین لیگ آذربایجان است.

*با وجود اینکه بازیکنان در روز‌های گذشته با روحیه بالا تمرین کرده بودند، امروز به دلیل پاس نشدن حواله‌های‌شان از مسئولان تیم پیگیر این موضوع بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال باقری فوتبال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم