Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:45:03 GMT

سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۹۳۴۸

سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های عددی پیش یابی، نفوذ و فعالیت امواج ناپایدار را در تراز میانی جو استان، برای امروز تا اوایل وقت روز چهارشنبه نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای امروز گاهی وزش تندباد و گرد و خاک و در نواحی شمالی استان بارش پراکنده قابل پیش بینی است، افزود: فردا با تقویت ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و در ساعات بعدازظهر و شب بارش باران در استان به ویژه در شهرستان‌های خوسف، بیرجند، سربیشه، درمیان و بخش‌هایی از شهرستان‌های طبس و سرایان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده روند افزایشی دارد.

کارشناس هواشناسی استان افزود:در شبانه روز گذشته سربیشه با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و خوسف با حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

وی گفت:تغییرات دمایی مرکز استان در این مدت بین ۳ و ۱۲ درجه سانتیگراد بوده است و پیش بینی می‌شود امروز و امشب حداکثر و حداقل دمای بیرجند به ۱۹ و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

انتهای پیام/غ

روند افزایشی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود