Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی گفت: در جمهوری اسلامی کسانی هستند که اسم انقلاب را خراب می‌کنند؛ من یک جمله معروف دارم که همه جا آن را بازگو می کنم، در کار فرهنگی "توجیه حماقت، تضعیف جنایت و تکمیل رسالت است." ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ اجتماعی تهران آسیب های اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در نهمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک‌گویی اعضای ستاد جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی با یاران باوفای امام خمینی (ره) اظهار کرد: کارهای خوبی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی انجام شده‌ است که لازم بوده و هست؛ حتی می‌توان گفت که جای برنامه‌های شنبه‌های انقلاب در این مدت خالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در قرآن کلمه «کَانُواْ» زیاد به کار برده شده است که معنی آن یعنی "باید انجام کارها به صورت مستمر باشد و هرگز نباید متوقف شود."

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه باید تمام کارهای فرهنگی از طریق پیروی از قرآن صورت گیرد، گفت: ما هرچه داریم از سفره قرآن است و همه باید به آن ایمان داشته باشیم و از قرآن در تمام مسائل از جمله فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استفاده کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه در این چهل سال کارهای زیادی انجام شده است، تصریح کرد: متاسفانه برای نسل امروزی و جوانان در حوزه نماز و زکات به اندازه اهم بودن آنها کاری انجام نشده است و حتی در قرآن به این دو کلمه بارها تاکید شده است.

وی ادامه داد: در این چهل سال برای بعضی از کارهای فرعی وقت گذاشته شده که متاسفانه کارهای اصلی به فراموشی سپرده شده است.

حجت‌الاسلام قرائتی خاطرنشان کرد: من رئیس نهضت سواد‌آموزی بودم بعد از انقلاب توانستیم از 50 درصد افراد بی‌سواد، 40 درصد از آنها را با سواد کنیم که حتی بعضی از آنها به مراتب بالاتر رسیده‌اند.

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه توانسته‌ایم بعد از انقلاب بیش از 2 هزار مسجد بین‌راهی ایجاد کنیم، متذکر شد: بعد از انقلاب 40 هزار نماز جماعت در مدارس برگزار شد که قبل انقلاب حتی یک مورد نماز جماعت در هیچ مدرسه‌ای دیده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی کسانی هستند که اسم انقلاب را خراب می‌کنند، گفت: من یک جمله معروف دارم که همه جا آن را بازگو می کنم « توجیه حماقتِ، تضعیف جنایتِ و تکمیل، رسالت است».

275 رسانه دیداری و شنیداری علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند

در ابتدای این دیدار سردار محمدرضا نقدی؛ معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی هر هفته شنبه‌ها به دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که به چهل سالگی خود رسیده است و هیچ یک از انقلاب‌های دنیا مانند انقلاب‌های فرانسه و شوروی به چهل سالگی خود نرسیده‌ است.

نقدی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: این انقلاب با تمام توان در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌ها ایستاده‌است و اکنون به چهل سالگی خود رسیده‌ است و این جای افتخار دارد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان برای به زمین زدن انقلاب شوروی تنها یک رسانه رادیویی به نام رادیو آزادی ایجاد کردند و از آن طریق هم موفق شدند اما برای انقلاب اسلامی حدود 275 رسانه دیداری و شنیداری ایجاد شد که دائما درحال پمپاژ ناامیدی به مردم هستند اما مردم در این چهل سال مقاوم ایستاده‌اند که این باز جای افتخار است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم تندیس چهل سال انقلاب اسلامی توسط ستاد مرکزی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی به حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز اهدا شد.

علیدادی در "شنبه های انقلاب": قدرت سیگنال‌رسانی صداوسیما، معاندین دروغ پرداز را غافلگیر کردفتنه‌ها علیه نظام ادامه دارد/ دشمن می‌خواهد چهل سالگی انقلاب به دهان مردم تلخ شودقزوین| میز خدمت مسئولان در آستانه چهل سالگی انقلاب تقویت شود

انتهای پیام/

۲۳۵ R1534/P/S22,2,25,1417/CT11 واژه های کاربردی مرتبط محسن قرائتی نهضت سواد آموزی چهل سالگی انقلاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محسن قرائتی نهضت سواد آموزی چهل سالگی انقلاب محسن قرائتی نهضت سواد آموزی چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کردیم جمهوری اسلامی در حال سقوط است + فیلم

شهرام همایون مدیر شبکه سلطنت‌طلب گفت: فکر می‌کردیم جمهوری اسلامی در حال سقوط است؛ این اشتباه فاحش باعث شد که ادبیات زشت اپوزیسیون بروز کند و برای کسب قدرت، به جان یکدیگر بیفتیم.

تجربه جنبش "زن‌زندگی‌آزادی" نشان داد که اپوزیسیون هیچ درکی از شعارهای ادعایی خود، مثل دموکراسی ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • مرگ سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی
  • فکر می‌کردیم جمهوری اسلامی در حال سقوط است + فیلم
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است