Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در حاضر حاضر اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی جهان به شمار می‌رود و ما در این مقاله‌ی قصد داریم تا افراد مشهوری که در شبکه بیشترین تعداد دنبال‌کننده را دارند به شما معرفی کنیم.

این لیست شامل افراد معروفی نظیر فوتبالیست‌های معروف، افرادی که در زمینه‌ی موسیقی فعالیت می‌کنند و همچنین ستاره‌های سینما و تلویزیون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم در مورد معروف‌ترین افراد اینستاگرام در سطح جهان کنجکاو هستید، پس با ادامه‌ی این مقاله ما را همراهی کنید.

لیستی که در ادامه می‌بینید، بر اساس آمار ژانویه سال 2019 بوده و شامل افراد معروفی نظیر کیم کارداشیان (Kim Kardashian) و فوتبالیست معروف کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) در صدر جدول خود می‌شود.

جالب است که بدانید تا سال 2018 خواننده‌ی معروف و محبوب نسل جوان، سلنا گومز (Selena Gomez) بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را داشت و وی توانسته بود طی دو سال متوالی این عنوان را تنها برای خود حفظ کند، اما در سال 2018 این عنوان توسط رونالدو از وی گرفته شد و این فوتبالیست محبوب توانست سرانجام این جایگاه را از آن خود کند.

در کنار اسامی ستارگانی نظیر رونالدو و سلنا گومز، در لیست زیر می‌توان شاهد ستاره‌های دیگری نظیر Dwayne Johnson معروف به راک و آریانا گرانده (Ariana Grande) در 10 نفر اول بود.

اسامی افرادی که بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند به شرح زیر است:

20- Demi Lovato

خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای محبوب، یعنی Demi Lovato در حال حاضر 70.8 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود دارد.

19- Kourtney Kardashian

ستاره‌ی برنامه‌ی تلویزیونی، یعنی کورتنی کارداشتیان در حال حاضر 71.6 میلیون فالوور دارد.

18- Katy Perry

این خواننده‌ی معروف دارای 74.5 میلیون فالوور در اینستاگرام است.

17- Miley Cyrus

یکی دیگر از خواننده و بازیگران محبوب که توانسته 78.6 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود جذب کند.

16- Nike

این برند ورزشی در حال حاضر در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام خود 83.5 میلیون فالوور به همراه دارد.

15- Jennifer Lopez

جایگاه پانزدهم این لیست نیز به خواننده، رقاص و بازیگر محبوب جهانی یعنی جنیفر لوپز اختصاص داده می‌شود که توانسته 84.2 میلیون فالوور در صفحه‌ی اینستاگرام خود جذب کند.

14-Khloe Kardashian

این کار آفرین و ستاره‌ی تلویزیونی در حال حاضر 84.5 میلیون فالوور به خود اختصاص داده است.

13- Nicki Minaj

یکی از ستاره‌های جنجالی این روزها یعنی رپر معروف نیکی میناژ در حال حاضر توانسته 97 میلیون دنبال‌کننده را در صفحه‌‌ی اینستاگرام خود جذب کند.

12- Kendall Jenner

این مدل و ستاره‌ی جوان تلویزیونی که از خانواده‌ی معروف کارداشیان – جنر است در حال حاضر 101 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود دارد.

11- Justin Bieber

خواننده و ترانه‌سرای کانادایی که به تازگی با خبر ازدواجش بسیار در رسانه‌ها جنجال به پا کرد، در حال حاضر 103 میلیون فالوور دارد.

10- Lionel Messi

فوتبالیست معروف آرژانتینی که برای باشگاه اسپانیایی FC Barcelona بازی می‌کند، 105 میلیون فالوور در صفحه‌ی خود در اینستاگرام دارد.

9- Neymar

یکی دیگر از فوتبالیست‌های معروف که در حال حاضر برای باشگاه فرانسوی Paris Saint-Germain بازی می‌کند و اصالتا برزیلی است در حال حاضر دارای ۱۰۸ میلیون دنبال‌کننده در حساب کاربری اینستاگرام خود می‌باشد.

8- Taylor Swift

یکی از خواننده‌های معروف و ترانه‌سراهای نسل جوان است که در حال حاضر صفحه‌ی اینستگرامش دارای 113 میلیون فالوور است.

7- Beyoncé

این خواننده و بازیگر محبوب که از شهرت جهانی برخوردار است با داشتن 122 میلیون دنبال‌کننده در حساب کاربری اینستاگرام خود توانسته جایگاه هفتم را از آن خود کند.

6- Kylie Jenner

این کار آفرین و ستاره‌ی برنامه‌های تلویزیونی که خواهر مدل معروف کندال جنر است، در حال حاضر توانسته 122 میلیون فالوور در صفحه‌ی اینستاگرام خود جذب کند. لازم به ذکر است که این چهره‌ی محبوب در حال حاضر جزء ثروتمندترین جوانان آمریکایی شناخته می‌شود.

5- Kim Kardashian West

کیکم کارداشیان که در حال حاضر صاحب یک برنامه‌ی تلویزیونی است و در حوزه‌ی کارآفرینی نیز نقش پر رنگی دارد، 123 میلیون فالوور دارد.

4- Dwayne Johnson

این بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای در صفحه‌ی اینستاگرام خود 126 میلیون مخاطب دارد.

3- Ariana Grande

آریانا گرانده در حال حاضر جزء خوانندگان بسیار محبوب نسل جوان است که در کنار حرفه‌ی اصلی خود به بازیگری نیز می‌پردازد. این چهره‌ی مشهور در حال حاضر 141 میلیون دنبال‌کننده داشته و توانسته جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

2- Selena Gomez

این خواننده و بازیگر دوست‌داشتنی که لقب ملکه‌ی اینستاگرام را از آن خود کرده است دارای 144 میلیون فالوور بوده و همچنین در میان جوانان از محبوبیت قابل چشم‌گیری برخوردار است.

1- Cristiano Ronaldo

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، جایگاه اول به بازیکن محبوب، کریستیانو رنالدو اختصاص داده شده است. این فوتبالیست در حال حاضر برای باشگاه یوونتوس (Juventus) افتخار آفرینی می‌کند و دارای 149 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود است

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی موسیقی سینما و تلویزیون جهان کریستیانو رونالدو جدول بازی نسل جوان جهان پارس بیشترین دارنده اینستاگرام پارس نیوز سلبریتی های فالوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمانی ۴۰ میلیارد تومانی سلبریتی‌ها؟

همشهری آنلاین،سعید مروتی : خبر رسیده یکی از شبکه ها ۴۰ میلیارد تومان برای حضور سلبریتی های ورزشی و هنری هزینه کرده است. سایت فوتبالی هم در گزارشی به موضوع پول پاشی در تلویزیون چنین پرداخت: «پول پاشی صدا و سیما صدای قلعه نویی را هم درآورد.یکی از ستاره تیم ملی به این نکته اشاره کرده که وقتی یکی از همبازیانش یک میلیارد تومان گرفته و به برنامه تحویل سال رفته چرا او نباید اندازه او یا حداقل با اختلاف ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون تومان بگیرد؟ این اتفاق به گوش وزیر ورزش رسیده و حتی کیومرث هاشمی با قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی تماس گرفته که این برنامه با دیگر برنامه‌های سال تحویل شبکه‌ها فرق دارد و وزارت ورزش در این برنامه دخیل است و چرا بازیکنان چنین ارقامی مطرح می‌کنند؟ امیر قلعه‌نویی هم لب به گلایه گشوده و گفته که دعوت کردن بازیکنان تیم ملی به ویژه برنامه سال تحویل و ارقامی که مطرح شده و برخی بازیکنان گرفته‌اند، فضای اردوی تیم ملی را به هم ریخته است و در این باره کاری نمی‌تواند بکند. وقتی یک برنامه به بازیکنی ۶۰۰ یا ۸۰۰ میلیون یا یک میلیارد تومان می دهد، بازیکن برایش مهم نیست که کدام برنامه و کدام شبکه و با چه بودجه‌ای بازیکن را دعوت می‌کند.»

جنجالی که یکی از مدیران سابق تلویزیون به پا کرد

ماجرای پرداخت ارقام نجومی به سلبریتی ها برای حضور در برنامه های نوروزی امسال سیما را یکی از مدیران سابق رسانه ملی کلید زد. محمدحسین رنجبران که خود از مجری‌های سابق تلویزیون است و از سال 1396 تا سال 1400 یعنی قبل از آمدن تیم جبلی - جلیلی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما بود در توییتی نوشت: «در کمتر از دو سال و نیم بزرگواران از شعار تحول در رسانه ملی با محوریت سلبریتی زدایی رسیدند به این جا که نوروز امسال به هر سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان حق القدم دادند...»

مگر قبلی ها پول نمی دادند؟!

سنت پرداخت پول به سلبریتی ها برای حضور در برنامه های تلویزیونی یک رویه دیرپااست که پیشینه اش به سال های دور می رسد.زمان مدیریت علی لاریجانی و عزت الله ضرغامی هم به میهمانان سرشناس برای حضور در تلویزیون پول یا هدیه ( معمولاً سکه) پرداخت می شد. سالی که تلویزیون برای یکی از برنامه های سال تحویلش انبوهی ستاره را به استودیو آورد ارقامی بالا پرداخت شد و بیشترین رقم را هم فریبرز عرب نیا برای حضور خود و فرزندش دریافت کرد.برنامه ای که فرزاد حسنی و همسر سابقش مرحومه آزاده نامداری مجری اش بودند.

پلتفرم ها قیمت ها را بالا بردند

ظهور پلتفرم ها از دهه نود و حضور اسپانسرها، فصل تازه ای در تولید برنامه هایی رقم زد که در آنها ارقام خارج از عرفی به سلبریتی ها پرداخت شد.پلتفرم هایی که با دست و دلبازی برای حضور سلبریتی ها هزینه کردند و قیمت ها را بالا بردند. در برخی از این برنامه های اینترنتی تا چند برابر عرف صدا و سیما به مهمانان پول پرداخت شد و پس از آن نرخ حق القدم ها افزایش یافت. نکته دیگر اینکه در این زمینه ضابطه ای وجود ندارد و همه چیز بر اساس توافق شکل می گیرد. ممکن است یک چهره ورزشی یا هنری برای حضور در یک برنامه رقمی را دریافت کند و دو سه ماه بعد برای حضور در برنامه ای دیگر رقم چند برابری درخواست کند. مجموعه این ها باعث می شود ستاره تیم ملی فوتبال که سال هاست به تلویزیون نیامده، حق القدم بسیار زیادی برای حضور در یک شبکه درخواست کند.

کد خبر 840789 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران؛ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی با روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • ۱۰ سلبریتی زن با بیشترین دنبال‌کننده در فیس‌بوک سال ۲۰۲۴
  • ثروتمندترین عرب جهان اهل این کشور است
  • مهمانی ۴۰ میلیارد تومانی سلبریتی‌ها؟