Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم دور گروهی جام ملت های آسیا دوشنبه شب با دیدار تیم های ترکمنستان و ازبکستان پایان پذیرفت تا با انجام 12 بازی دیگر، تمام تیم های حاضر در این مسابقات دومین بازی خود را در امارات انجام داده باشند. قصد داریم تصاویر منتخبی از هواداران و حواشی بازی های جام هفدهم که شاید کمتر دیده باشید، را به شما نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - با انجام 24 بازی مرحله اول و دوم دور گروهی مسابقات جام ملت های آسیا در کشور امارات پایان پذیرفت و تیم های حاضر از امروز (دوشنبه) دور سوم را شروع خواهند کرد. در دور دوم این بازی ها 30 گل زده شد تا در مجموع 24 بازی برگزار شده تاکنون 66 گل به ثمر برسد. میانگین 2.75 گل در هر بازی، که می تواند آمار به نسبت خوبی از نظر گلزنی در این بازی ها را به هواداران فوتبال ارائه دهد.

در هر تورنمنت بزرگی حضور هواداران فوتبال در استادیوم های محل برگزاری، از جذابیت های مهم آن شناخته می شود. مسابقات اماراتِ 2019 هم از این قائده مستثنی نبود و طرفداران فوتبال با فرهنگ ها و رسم و رسوم های خود جلوه زیبایی را به این رقابت ها بخشیدند. با این مقدمه کوتاه، قصد داریم در پایان هر مرحله از این مسابقات، تصاویر منتخبی از هواداران و حواشی بازی های جام هفدهم که شاید کمتر دیده باشید، را خدمت شما ارائه دهیم.

گروه اول

در دور دوم گروهی ابتدا تیم های بحرین و تایلند به مصاف هم رفتند که در پایان تایلندی ها توانستند با یک گل بر حریف عربی خود پیروز شوند. در دیگر دیدار این گروه نیز اماراتِ میزبان توانست با حساب 2-0 هندی را شکست دهد که در بازی اول خود، یک شروع طوفانی داشت. در این گروه تیم امارات با 4 امتیاز صدرنشین است و هند و تایلند نیز با 3 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار دارند. سرنوشت این گروه به روز آخر کشیده خواهد شد و هر چهار تیم شانس صعود خواهند داشت.

بحرین 0-1 تایلند

امارات 2-0 هند

گروه دوم

در این گروه اردن که در بازی اول خود توانسته بود استرالیا را از پیش رو بردارد، دیگر تیم مدعی صعود یعنی سوریه را نیز با دو گل شکست داد تا به عنوان تیم جواز حضور در مرحله یک هشتم را به دست آورد. استرالیا نیز با نتیجه 3-0 فلسطین را شکست داد تا شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد.

اردن 2-0 سوریه

استرالیا 3-0 فلسطین

گروه سوم

در گروه سوم، دو تیم کره جنوبی و چین با غلبه بر حریفان خود با شش امتیاز به دور حذفی صعود کردند. کره جنوبی 1-0 قرقیزستان را برد و چین با لیپی، با نتیجه 3-0 فیلیپینِ اسون گوان اریکسون را شکست داد. بازی دو تیم چین و کره جنوبی در دور سوم، تعیین کننده تیم صدرنشین این گروه خواهد بود.

چین 3-0 فیلیپین

کره جنوبی 1-0 قرقیزستان

گروه چهارم

به گروه چهارم سری می زنیم، جایی که تیم ملی کشورمان موفق شد با حساب 2-0 ویتنام را شکست داده و با 6 امتیاز صعود خود به مرحله یک هشتم را قطعی سازد. در دیگر بازی این گروه، عراق با 3 گل یمن را شکست داد تا این تیم نیز ایران را در مرحله بعد همراهی نماید. بازی چهارشنبه شب ایران و عراق تعیین کننده تیم صدرنشین خواهد بود.

ایران 2-0 ویتنام

عراق 3-0 یمن

گروه پنجم

پرگل ترین دیدار این بازی ها تابدین جا در این گروه رقم خورد. جایی که قطر با پوکر المعز علی موفق شد با نتیجه 6-0 کره شمالی را در هم بکوبد. عربستان نیز در ادامه نتایج خوب خود در این جام، توانست لبنان را با نتیجه 2-0 شکست داده تا این گروه نیز بازی آخر تعیین کننده تیم های اول و دوم باشد.

عربستان 2-0 لبنان

کره شمالی 0-6 قطر

گروه ششم

در گروه آخر هم دو تیم ازبکستان با برتری 4-0 برابر ترکمنستان و ژاپن هم با نتیجه 1-0 عمان را شکست داد تا دو تیم ازبکستان و ژاپن به دور حذفی این رقابت های صعود نمایند.

ژاپن 1-0 عمان

ازبکستان 4-0 ترکمنستان

 

تصاویر منتخب دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • بلینگام: چنین شبی را در خواب هم نمی‌دیدم!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا