Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:09:20 GMT

ادعای اسماعیل بخشی درباره شکنجه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۰۰۱۵

حجت الاسلام منتظری درخصوص ادعای مطرح شده از سوی اسماعیل بخشی درباره وقوع شکنجه وی در ایامی که در بازداشت به سر می‌برده است گفت: هیأتی از سوی دادستانی کل کشور برای ارزیابی صحت این ادعا به خوزستان عزیمت کرد.

وی افزود: بررسی‌های انجام شده حکایت از آن داشت که این فرد برای سرپوش گذاشتن بر جرائمی که انجام داده است این ادعا را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتطری گفت: گزارش ویژه هیات دادستانی نشان می‌دهد که ادعا با هدف سیاسی مطرخ شده است و شکنجه‌ای در کار نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اینها برای برداشتی که با اهداف سیاسی داشته اند برخی ادعاها را مطرح کرد زیرا این فرد کارگر عادی نبوده و با برخی جاها ارتباطاتی داشته است و مسئله شکنجه را مطرح کرده است و هیچ گونه ضرب و جرحی رخ نداده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تکذیب ادعای شکنجه بخشی اسماعیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، دفتر رسانه‌ای دولت غزه همزمان با روز اسیر فلسطینی با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت اخلاقی و انسانی و قانونی خود را بر عهده گرفته و برای حمایت از اسرای فلسطینی در برابر تجاوزهای آشکار در زندان‌های رژیم نژاد پرست و منفور صهیونیستی وارد عمل شوند.

این بیانیه از سازمان‌های بین‌المللی و حقوقی خواسته است تا تمام تلاش خود را برای آزادی فوری تمامی اسرا و به ویژه اسرای بیمار و تمامی اسرای کودک و زن که در شرایطی سخت و مصیبت بار در داخل زندان‌های اسراییل به سر می‌برند، به کار بگیرند و مانع از شکنجه وحشیانه آنها در زندان‌ها شوند. این بیانیه از رسانه‌های فلسطینی و عربی و بین المللی خواست تا موضوع اسرا و بازداشتی‌های فلسطینی در داخل زندان‌های اسراییلی را در اولویت رسانه‌ای خود قرار دهند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای از تمامی ملت فلسطین خواستند تا خشم عمومی خود را در ابراز همبستگی با اسرای فلسطینی در زندان‌های نازیستی رژیم صهیونیستی بروز دهند، چرا که زندانیان فلسطینی در اتاق‌های بازجویی و بازداشتگاه‌های اسرائیل با انواع شکنجه‌ها و توهین‌ها مواجه هستند.

این بیانیه تاکید می‌کند که اسرای فلسطینی در معرض شکنجه‌های هدفمند سازمان‌های صهیونیستی قرار دارند که با رویکرد فاشیستی و تصمیمات بن گویرِ تروریست [وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی] اداره می‌شود.

کد خبر 6081000

دیگر خبرها

  • این مرد با شکنجه ۲ کودک را وادار به گدایی می‌کرد!
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!