Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جورج لیکنز، سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در محل باشگاه با جمعی از مدیران باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، جورج لیکنز سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی که شب گذشته با استقبال پرشور هواداران وارد تبریز شد، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در محل باشگاه با جمعی از مدیران باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی پس از این جلسه از امکانات باشگاه بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز میزان لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد با چالش جدیدی مواجه شده است. پس از کسب ۳ نتیجه ضعیف در بازی‌های خانگی و شکست پُر گل ۴ بر یک برابر ذوب آهن در هفته بیست و سوم مدیران باشگاه تراکتور طی جلسه‌ای که با «پاکو خمز» و دستیاران او داشتند به آنها متذکر شدند تا در ۷ دیدار باقی مانده بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند تا این تیم با قرارگیری در رتبه‌ای مناسب فصل را به پایان برساند.

با این حال خمز طی مشورتی که با دستیاران اسپانیایی خود داشته، تصمیم به فسخ قرارداد با تراکتور گرفته و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است. همچنین آنها با سفارت اسپانیا در ارتباط هستند تا بتوانند با تهیه بلیت ایران را به مقصد کشور خود ترک کنند.

خمز در دیدار برابر تیم‌های بالا نشین استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان نتوانست انتظارات هواداران تراکتور را برآورده سازد و به نوعی این تیم شانس بسیار پایینی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. هنوز باشگاه تراکتور جانشین خمز را معرفی نکرده است.

کد خبر 6078844

دیگر خبرها

  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!
  • خمس در تراکتور ماندنی شد
  • بازدید قلعه‌نویی از باشگاه آلانیا اسپور ترکیه + عکس
  • امیر قلعه نویی در بازدید از باشگاه آلانیا اسپور: به لیگ ترکیه علاقه دارم
  • قلعه‌نویی: به لیگ ترکیه علاقمند هستم