Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی هشدار ترامپ به ترکیه درباره هرگونه حمله به کردهای سوریه ریاست‌ جمهوری ترکیه واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به هشدار  ترامپ به این کشور مبنی بر اینکه اگر دست به حمله علیه کردهای سوریه بزند اقتصاد ترکیه را نابود می‌کند،‌ اعلام کرد: از ترامپ و آمریکا انتظار داریم به "شراکت استراتژیک"مان احترام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابراهیم کالین اظهار کرد: برابر دانستن کردهای سوریه با افراد مسلح کرد اشتباه فاحشی است.  این سخنگو در صفحه توییتر خطاب به ترامپ گفت: تروریست‌ها نباید هم‌پیمان و شرکای تو باشند.  وی ابراز امیدواری کرد که ترامپ به شراکت استراتژیک میان دو کشور احترام بگذارد.  این سخنگو همچنین تصریح کرد: هیچ فرقی بین حزب کارگران کردستان و داعش نیست.  براساس گزارش روسیا الیوم، ترامپ بدون به ترکیه توصیه کرده است منطقه امن در مسافت ۲۰ مایلی ایجاد کند.  اما رئیس‌جمهوری آمریکا مشخص نکرده چه کسی این منطقه امن را ایجاد و هزینه‌اش را تقبل کند او حتی منطقه‌ای که این منطقه حائل باید ایجاد شود را هم مشخص نکرده است.  دانلود    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تهدید ترکیه ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان