Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی TT یکی از پرطرفدار‌ترین خودرو‌های اسپرت ارزان‌قیمت در جهان به شمار می‌رود که در نسخه‌های کوپه و سقف‌بازشو حدود ۲۰ سال است در سه نسل تولید می‌شود. حال شرکت آئودی پیش‌فروش نسخه‌ای خاص از مدل TT S را با پسوند Competition (رقابتی) آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش این نسخه پس از مدت کوتاهی از عرضه نسخه تولید محدود و خاص TT «سالگرد ۲۰ سالگی»، مجدداً به صورت تولید محدود انجام می‌گیرد. در این نسخه تولیدمحدود تفاوت‌ها بیشتر به ظاهر خودرو باز‌می‌گردند و ویژگی‌های فنی و داینامیکی تغییرات زیادی را تجربه نکرده‌اند.

در نمای ظاهری، آئودی TT S Competition مجهز به باله عقب سفارشی، کالیپر‌های قرمز ترمز، رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی فوق براق مشکی و شماری دیگر از جزئیات شده است. مشتریان امکان سفارش دو پکیج دکوراتیو فضای داخلی را برای این نسخه محدود خواهند داشت که اولی چرم قرمز با دوخت برجسته خاکستری و دیگری چرم خاکستری تیره با دوخت برجسته قرمز است. نسخه کوپه در کنار این موارد قابلیت سفارش‌گذاری شیشه‌های دودی و استفاده از متریال کرومی نقره‌ای و یا قرمز تیره براق برای عدوات داخلی کابین را دارد. دیگر جزئیات کابین شامل نوار قرمز استفاده شده دور دریچه‌های تهویه مطبوع و استفاده از جیر در پوشش دسته دنده و دور فرمان می‌شود.

در این مدل همچون نسخه پایه آئودی TT S، از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر TFSI (توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم سوخت) بهره گرفته شده است. توان تولیدی این پیشرانه نیرومند ۳۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متری برای آن اعلام شده که اندکی از نسخه پایه بیشتر است. گیربکس مورد استفاده در TT S Competition یک نمونه ۷ سرعته دو‌کلاچه پیشرفته است که توان تولیدی را به هر چهار‌چرخ خودرو منتقل می‎کند. شتاب صفر تا صد TT S نسخه Competition در مدل کوپه ۴.۵ و در مدل سقف‌بازشو ۴.۸ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی محدود به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌شود.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Audi TT S Competition را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: خودرو‌های الکتریکی آئودی بزودی به خیابان‌ها می‌‎آیند 

انتهای پیام/

آئودی TT S Competition معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری آئودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»

پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین» به کارگردانی مهدی ارجمند آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، نمایش «کمی کمتر بدزدین» از ۲۲ فروردین ماه سال جاری اجرای خود را در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه هنرمندان آغاز می‌کند و پیش فروش بلیت‌های آن از روز اول فروردین روی سایت‌های تیوال و گیشه خانه هنرمندان آغاز شده است.

این نمایش متنی انتقادی از داریو فو و کاری از گروه شالیزه است که در آن الهام رضایی، مهدی ارجمند، هادی دلیرآقایی، فرهاد جودکی، شیما زادپور، مهسا اصغری، منصوره هروی، علی فرخنده نژاد، شیرین فرخنده‌نژاد، گودرز هاجری، محمدرضا ثابت نیا، احسان قلیزاده، فرهاد اعتمادی ایفای نقش خواهند کرد.

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش عبارتند از:

سرپرست گروه و مشاور کارگردان: میکاییل شهرستانی، طراح لباس: شیرین فرخنده‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا رضایی، انتخاب موسیقی: الهام رضایی، مدیرروابط عمومی: مریم حضرتی، ساخت تیزر: فرهاد اعتمادی ، مدیر صحنه: علی شهامتی، علی فرخنده نژاد.
نمایش «کمی کمتر بدزدین» از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در خانه هنرمندان ـ سالن استاد عزت‌الله انتظامی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید بلیت این نمایش درسایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/p/kamtarbedozdin اقدام کنند.
بلیت این نمایش از طریق سایت فوق و گیشه خانه هنرمندان نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • (تصاویر) آئودی Q۶ ئی‌ترون؛ قدرت پورشه در یک شاسی‌بلند خانوادگی!
  • کاسبی پر درآمدی به نام فروش کارت ملی!