Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@19:59:07 GMT

هشدار مجدد سناتورها به ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۰۷۳۳

هشدار مجدد سناتورها به ترامپ

خبرگزاري آريا- رهبر اقليت دموکرات سنا در حالي بار ديگر از ترامپ خواست به تعطيلي دولت خاتمه دهد که تعطيلي موقت دولت فدرال آمريکا يکشنبه وارد بيست و سومين روز خود شد.
به گزارش آريا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، چاک شومر مانند نانسي پلوسي، رئيس مجلس نمايندگان از ترامپ خواست پيش از ادامه مذاکرات درباره تامين بودجه ديوار مرزي مکزيک-آمريکا، ادارات و نهادهاي دولتي را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: ”ما بايد درباره امنيت داخلي تبادل نظر کنيم. اين بهترين کار است، اما نبايد دولت، کارکنان دولت و بسياري از برنامه ها را گروگان بگيريم. ما بايد به تعطيلي دولت خاتمه دهيم و بعد درباره موضوع امنيت داخلي بحث کنيم.“
شومر تصريح کرد: ”ما از گفتگو استقبال مي کنيم. رئيس جمهور مقابل من و نانسي پلوسي، 25 بار گفت که مي خواهد دولت را تعطيل کند. او گفت ”تعطيلي دولت منسوب به من خواهد بود و به اين کار افتخار مي کنم“. ما از بازگشايي دولت خوشحال مي شويم و خواهان بازگشايي فوري دولت هستيم. به محض اينکه او (ترامپ) موافقت کند، ما آماده اين کار هستيم. اما او حتي به سران جمهوريخواه خود گفته است که مي خواهد دولت را همچنان تعطيل نگه دارد، و اين اشتباه است.“
ليندسي گراهام، سناتور جمهوريخواه که به ترامپ مشاوره مي دهد، يکشنبه گفت چند هفته است که ترامپ را تشويق مي کند قبل از اعلام وضعيت فوق العاده، دولت را بازگشايي کند تا مذاکره با دموکرات ها بر سر تامين بودجه ديوار مرزي ادامه يابد. ترامپ تاکيد کرده است بدون بودجه پنج ميليارد و 700 ميليون دلاري براي ساخت ديوار مرزي، امنيت مرز جنوبي کشور تامين نمي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور