Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گلستان پس از حضور در مراسم افتتاح ۳۱ طرح صنعتی گلستان ، فاز دوم بزرگ ترین واحد تولیدی مواد اولیه تولید فوم پلی استایرن را افتتاح کرد.

این واحد تولیدی در سال ۸۹ به بهره برداری رسید و در فاز نخست ۷۰ درصد نیاز داخل به مواد اولیه تولید فوم کشور را تامین کرد و کشور به مرحله بی نیاز در واردات این محصول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر دوشنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت فاز دوم این طرح با سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰ نفر و افزایش ۱۰۰ هزار تنی تولید، به بهره برداری رسید.

پس از افتتاح این طرح، فاز سوم توسعه این واحد تولیدی کلنگ زنی شد.

در فاز سوم با سرمایه گذاری ۹۴ میلیارد تومانی ظرفیت تولید این واحد ۸۰ هزار تن افزایش می یابد و ظرفیت تولید این کارخانه به ۲۴۰ هزار تن می رسد.

با رراه اندازی این واحد تولیدی در گلستان ۱۸۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی انجام شده و نه تنها کشور در تامین مواد اولیه تولید فون پلی استایرن انبساطی بی نیاز شده بلکه محصولات این واحد به خارج کشور صادر می شود.

کد خبر 4512942

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رحمانی گنبدکاووس وزیر صنعت معدن تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان