Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازیگران زن در کنسرت بهنام بانی شرکت کردند و با این خواننده عکس یادگاری گرفتند.

بهاره کیان‌افشار، بهاره افشاری، نازنین بیاتی و مریم معصومی به کنسرت بهنام بانی رفتند. به گزارش خبرآنلاین آن‌ها در پشت صحنه این کنسرت با بهنام بانی عکس یادگاری هم انداختند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسامی و عکس کشته شدگان سقوط هواپیما در کرج +فیلم چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات راز قتل خانم معلم بعد از 26 سال تایید شد / دی جی فریز او را به طرز وحشیانه ای کشت حذف جریمه مشمولان غایب + فیلم سوختن 17 معتاد به خاطر آتش سوزی در مرکز ترک اعتیاد+ عکس عروس مرد بیوه شدم / او 10 سال از من بزرگتر بود ! / لطفا برایم گریه نکنید !

منبع: رکنا

کلیدواژه: زنان بازیگر خواننده کنسرت عکس یادگاری تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم زن پسر اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بعد از ظهر روز گذشته ۳۰ فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم از طریق تماس تلفنی با کلانتری ۱۱۲ ابوسعید مرگ مشکوک پسر جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

به دنبال اعلام این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسر حدودا ۱۸ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به گردن به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که پسر جوان در یک نزاع ۳ نفره در تقاطع خیابان مدرس ـ ولی‌عصر(عج) قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوست خود به نام بهنام که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند با یک پسر جوان دیگر در خیابان درگیر شده اما احتمالاً بهنام سهواً دوست خود را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده است، همچنین پسر جوانی که با این ۲ نفر درگیر شده بود و چاقو به همراه داشته پس از وقوع جنایت از صحنه متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز

بدین ترتیب بهنام خیلی زود بازداشت شد. در ادامه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم و اقدامات اطلاعاتی، پسر جوانی که یک طرف درگیری بوده را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم فراری پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227646 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس