Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، بابایی سرپرست روابط عمومی استانداری تهران در همایش روابط عمومی و پایداری ملی گفت، شفاف سازی از سوی روابط عمومی ها می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

 

وی افزود، یکی از نقاط  آسیب پذیر در روابط عمومی ها هوشمندی تهدیدات همگام با هوشمندی فناوری سایبری است.

بابایی تاکید کرد، امروز تنوع رسانه ها با بهره‌گیری از ابزار نوین فناوری روندی فزاینده داشته و سرعت انتشار اخبار در حد فوق العاده ای افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود، در حوزه پدافند غیرعامل رسانه هایی موفق هستند که سواد و تخصص ارتباطاتی را به زبانی ساده برای مردم درونی سازی کنند و مهمترین کارکرد رسانه ها در شرایط جنگ رسانه ای و اقتصادی، کمک به اقتصاد ملی از طریق پدافند رسانه ای است.

 

سرپرست روابط عمومی استانداری تهران اظهار داشت، روابط عمومی هوشمند باید با اجرای طرح های تمرکز زدایی و دریافت برخی از مبانی پدافند غیرعامل حرکت کند، و مدیران روابط عمومی در جنگ رسانه با شناسایی تهدیدات باید تصمیم ساز باشند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران اقتصاد مقاومتی جنگ روابط عمومی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه با اشاره به نظر صریح سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر این که هیچ گونه نگرانی درباره پرتوزایی در ارتباط با استحصال یُد در کارخانه یُد استان وجود ندارد گفت: ۲ واحد تولیدی جدید برای استحصال یُد در استان مجوز محیط زیست را دریافت کرده اند، اما با وجود طی همه مسیر‌های قانونی هنوز موفق به استحصال نشده اند.
حیدر آسیابی افزود: در این  جلسه به دستگاه‌های متولی  ۲ ماه مهلت داده شد تا موانع برای سر راه آغاز به کار این ۲ واحد را برطرف کنند و این واحد‌ها حداکثر تا پایان خرداد وارد مدار تولید شوند.
وی ادامه داد: مدیر کل بازرسی هم مکلف شد موانع ایجاد شده در مسیر بهره برداری این واحد‌ها را بررسی و اگر ترک فعلی از سوی دستگاه‌های متولی صورت گرفته باشد به دادستانی  گزارش دهد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حمایت از طرح گردشگری کبودوال هم که سال‌هاست بدون نتیجه مانده است، ایراد‌ها و موانع در این جلسه مطرح و قرار شد این موانع در جلسه کارشناسی در دادستانی مرکز استان با حضور اداره کل بازرسی و سایر ارگان‌های نظارتی، بررسی و برای رفع موانع اقدام شود.
حیدر آسیابی با اشاره به دغدغه مهم مسکن هم ادامه داد: کمبود زمین یکی از مهم‌ترین مشکلات طرح شده در این جلسه بود که قرار شد با حمایت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تا جایی که امکان دارد و قانون اجازه می‌دهد، برای تامین آن همکاری شود.
وی ادامه داد: اعمال مشوق‌ها در زمینه تراکم در بافت‌های فرسوده به ویژه در گرگان، یکی دیگر از راهکار‌های طرح شده در این جلسه برای رفع مشکل کمبود مسکن بود که شهرداری برای این مشوق‌ها اعلام آمادگی کرد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حل مشکل تسهیلات ساخت و ساز هم، در این جلسه مصوب شد بانک‌ها به تکلیف قانونی خود برای پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی طرح نهضت ملی مسکن به بخش خصوصی عمل کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد