Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت والده امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش را تسلیت گفت. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت والده امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»



امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درگذشت والده گرامیتان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجرجزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش رئیس قوه قضاییه روابط عمومی قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از مسئولان در پیام‌های جداگانه درگذشت پرویز داوودی، استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس‌جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

بنابر آنچه ایرنا روایت کرده است، محمد باقر قالیباف با صدور با بیان اینکه ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سالها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش از جمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند، نوشت: ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت داوودی

آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان هم در پیامی درگذشت«پرویز داودی» را تسلیت گفت و نوشت: این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارایه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی ـ اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

وی در پیام خود آورده است: اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در أعلی علّیّین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897012

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی