Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم گفت: 50 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد همزمان با دهه فجر امسال واگذار خواهد شد.

غلامرضا غلامی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر افزود: برای ساخت این واحدها 6 میلیارد ریال در قالب کمک بلاعوض و سه میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی در مناطق شهری 250 میلیون ریال و مناطق روستایی نیز 150 میلیون ریال بصورت کمک بلاعوض پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد قشم تصریح کرد: 20 واحد مسکونی در جزیره هرمز، 20 واحد در جزیره لارک و 10 واحد در غرب جزیره قشم به متقاضیان وواگذار می شود.
وی افزود: همچنین اجرای طرح 20 واحد مسکونی نیز در دهه فجر آغاز می شود.
غلامی گفت: همچنین در دهه فجر جهیزیه 100 زوج در روستای رَمکان توسط کمیته امداد اهدا می شود.
به گفته وی، توزیع سبد غذایی و کالا و همچنین دیدار با مددجویان از دیگر برنامه های مکیته امداد امام خمینی قشم در طول دهه فجر است.
2 هزار و 500 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم قرار دارند و علاوه بر آن 2 هزار و 900 خانوار از یک یا چند خدمت این اداره استفاده می کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دهه فجر واحدهاي مسكوني مددجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان