Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با عنوان اینکه در سال گذشته 400 سیستم خنک کننده برای مجموعه های استان خریداری و نصب شد، اظهار کرد: در راستای تجهیز، تکمیل و توسعه فضای ورزشی استان و با حمایت استانداری خوزستان در سال جاری 500 سیستم خنک کننده برای سالن های ورزشی استان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با عنوان اینکه تمام شهرهای خوزستان از جاده سلامت برخوردار می شوند، گفت: با توجه به تاکید استاندار خوزستان برای تجهیز جاده های سلامت، اداره کل ورزش و جوانان استان با مشارکت شهرداری ها نسبت به خریداری لوازم ورزشی برای استفاده عموم مردم به صورت رایگان اقدام کرد.

حیدری در پایان بر اهتمام اداره مطبوعش به تسهیل در ایجاد ابزار و زیرساخت های لازم برای انجام ورزش همگانی به عنوان یک ضرورت و الویت برای خانواده های خوزستانی، تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان برنا خوزستان جاده سلامت سیستم خنک کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار

مهرداد اصغری گفت: به همراه فرماندار شهرستان نیر از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی روستا‌های این شهرستان بازدید داشتیم که اقدامات مناسبی در زمینه مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل افزود: با مشارکت مردم و حمایت‌های بنیاد برکت، ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای شهرستان نیر به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

او تصریح کرد: این اقدام با مشارکت مردم صورت گرفته و ضمن مدیریت مصرف آب در منطقه و افزایش بیش از ۲ برابری تولید محصولات کشاورزی باعث شده است زمین‌های دیم بیشتری به صورت آبی کشت شوند.

اصغری گفت: در راستای افزایش تولید و مشارکت مردم در استان اردبیل تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز پیشرفته‌ترین رایانه کوانتومی چین به یک سپر امنیتی قدرتمند
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان