Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:38:06 GMT

جاده پلدختر - اندیمشک بر اثر ریزش کوه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۲۹۰

جاده پلدختر - اندیمشک بر اثر ریزش کوه مسدود شد

خرم آباد - ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه جاده پلدختر - اندیمشک مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله شریف زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران پلدختر اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه جاده پلدختر به اندیمشک در نزدیکی روستای پاعلم از ساعت 12:30 دقیقه ظهر امروز مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عوامل راهداری پلدختر بلافاصله به محل اعزام و هم اکنون در تلاش برای بازگشایی محور هستندتا در اسرع وقت تردد در این مسیر روان شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر با بیان این که جاده پلدختر - اندیمشک تا لحظه مخابره خبر همچنان مسدود می باشد گفت:صف خودروهایی که در راه بندان مانده اند به چندین کیلومتر می رسد.
شریف زاده افزود: رانندگانی که قصد عبور و سفر از این محور را دارند می توانند از محور جایگزین آزاد راه خرم آباد - اندیمشک و یا بالعکس استفاده کنند.
7272/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسدود شدن جاده ريزش كوه پلدختر انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته