Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:30:21 GMT

رشد بودجه آموزش و پرورش کشور طی ۳ سال اخیر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۲۹۶

رشد بودجه آموزش و پرورش کشور طی ۳ سال اخیر

نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس گفت: بودجه آموزش و پرورش در طی این ۳ سال رشد داشته است اما هنوز ۱۰ هزار میلیارد ریال عقب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمید بنایی نماینده مردم بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش بجستان که در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌گرفته در آموزش‌وپرورش بجستان خاطر نشان کرد: من در کنار شما هستم، باید با اتحاد  و پیگیری کارها را پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بیش از نیمی از هیات دولت به شهرستان بجستان و گناباد سفر کرده اند و اشنا به ظرفیت بجستان و ‌گناباد هستند، و حضور وزرا و معاونانشان نقطه عطفی در ظرفیت شناسی و اشرافیت به بجستان است که نتیجیتا باعث تصمیم گیری های درست میشود.


بنایی بیان کرد نقدی از مسئولان ندارم و بعد گفت: پتانسیل آموزش‌وپرورش بالاست و اما نیاز است مسئولان جدیدت داشته باشند و پای کار باشند.

 

نماینده مردم بجستان و گناباد به دیدار با استاندار جدیدی خراسان رضوی پرداخت و اذعان کرد: رویکرد استاندار اقدام عمل است. بودجه آموزش‌وپرورش در طی این سه سال رشد داشته ست اما هنوز ۱۰ هزار میلیارد ریال عقب است.

 

بنایی در ادامه به نقش مردم  در اتنقلاب وجنگ و همچنین آموزش‌وپرورش پرداخت و خاطر نشان کرد: انقلاب ما مردمی است و امروز ریشه آن قوی شده است، مجلس و دولت ما مردمی است و همینئمردم میتوانند با حضور در آموزش‌وپرورش مشکل گشا است و نباید از حضور  اولیا در مدارسط غفلت کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲