Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزادیان گفت: امروز احزاب صدای مردم است و پای توسعه کشور احزاب به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، بهزادیان عصر امروز(دوشنبه ۲۴ دی) در جلسه توسعه و برگزیدگان استان گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: امروز احزاب صدای مردم است و پای توسعه کشور احزاب به‌شمار می‌رود.

 

فعال سیاسی استان گلستان افزود: از زحمات استاندار گلستان برای راه اندازی این خانه احزاب قدردانی می کنم و خوشبختانه فضای خوبی برای گفتگوی اعضاء در استان گلستان با شرکت‌های خانه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فعال سیاسی تاکید کرد: اگر احزاب از نظر مسائل سیاسی با یکدیگر اختلاف دارند ولی همگی دغدغه توسعه استان گلستان را دارند.

 

بهزادیان به موضوع پتروشیمی اشاره کرد و افزود: عدم استفاده از نیروهای استان در سطوح مدیریتی کشور یکی از مشکلاتی است که سبب عقب ماندگی استان گلستان شده است.

 

این فعال سیاسی یادآور شد: اصلاحات و امید حامی شما در انتخابات بودند و هر دو سال در انتخابات پشتیبانی شما در انتخابات بوده و این انتظار وجود دارد که از منازعات دولت پرهیز کند و وقت خود را صرف تلاش برای کشور کند.

 

زنان و مردان در تصمیم گیری باید از فرصت برابر برخوردار باشند

عادلی، یکی از بانوان کارآفرین استان گلستان در این جلسه اظهار کرد: نقش آفرینی زنان در مقدرات اساسی کشور موجب حفظ و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

 


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مرحومه ناز قلیچلی فرماندار مرحوم بندرترکمن تصریح کرد: زنان و مردان در تصمیم گیری باید از فرصت برابر برخوردار باشند.

 


عادلی به توجه صنایع دستی برای بانوان در استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های وحدت استان گلستان و حضور نماینده ولی فقیه استان گلستان باید این استان را پایتخت وحدت اقوام نامگذاری کرد.

 

خاکی، فعال سیاسی استان گلستان نیز گفت: در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی مدیریت بحران را مکلف به دلیل دشمنی ها تجربه کردیم.


وی یادآور شد: در سفر گذشته سه مسئله برجسته وجود داشت که ایجاد منطقه آزاد که در رفت و آمد بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و  زمانی فرا رسیده که باید اجرایی شود.

 

خاکی افزود: طرح گردشگری جزیره آشوراده یکی دیگر از مصوبات سفر گذشته بوده و البته مخالفت‌های محیط زیستی در این زمینه وجود داشت و امیدواریم در این سفر این پروژه اجرا شود.


این فعال سیاسی افزود: لایروبی کانال خزئینی و نجات خلیج گرگان باید در دستور کار قرار گیرد و اگر خلیج گرگان نجات پیدا نکند جنگل هیرکانی خواهد مرد و مشکلات ریزگرد را در استان خواهیم داشت.


 خاکی یادآور شد: در استان گلستان ۵۰ نقطه ناامن شناسایی شده و امیدواریم با مرحمت دولت به نقاط مهم اصلاح شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان سفر رئیس جمهور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی روز پرستار سقوط هواپیما خبرگزاری شبستان فعال سیاسی سفر رئیس جمهور به گلستان احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران پنجمین کشور دنیا از نظر هزینه‌های دفاعی + نمودار

تحقیقات واحد اطلاعات اکونومیست از هزینه‌های نظامی در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که روسیه 4.4 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را به هزینه‌های دفاعی اختصاص داده است که بیشترین سهم در میان کشورهای دیگر است. پس از آن نیز آمریکا قرار دارد که سال گذشته 3.3 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف هزینه‌های نظامی کرده است. کره جنوبی و انگلستان نیز به ترتیب با صرف 2.8 و 2.6 درصد از تولید ناخالص داخلی خود برای هزینه‌های نظامی در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفته است. 

منبع: اکو ایران

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • اولین تصویر از فعال شدن گنبد آهنین اسرائیل در آسمان ایلات + ویدئو
  • مهاجری خطاب به زیدآبادی: باید وحدت ملی برابر اسرائیل حفظ شود /فعلا دندان سر جگر بگذارید تا از این مرحله عبور کنیم
  • اطلاعیه مهم سفارت هلند برای متقاضیان سفر به این کشور + عکس
  • ادعای عجیب مسئول اینترنت: سرعت اینترنت در کشور ۱۰۰برابر می‌شود
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • (ویدئو) شنیده شدن صدای پهپاد‌های انتحاری در استان‌های غربی کشور
  • ایران پنجمین کشور دنیا از نظر هزینه‌های دفاعی + نمودار