Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از میزبانی زنجان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدعلی حمزه پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ورزش استان زنجان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی امسال در رویدادهای مختلف خوش درخشیده و مدال های رنگارنگی کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی در مسابقات ملی و فراملی همواره موفق و مدال های خوبی کسب کرده‌اند، گفت: زنجان در رشته هایی از جمله بدمینتون و ووشو و... قطب کشوری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا امسال استان زنجان میزبان مسابقات رشته های ورزشی و همچنین اردوها تیم ملی بوده است، تصریح کرد: استان زنجان دارای زیرساخت های مطلوب ورزشی است.

حمزه پور در ادامه از میزبانی زنجان در مسابقات کشتی قهرمانی کشور خبر داد و افزود: پس از مدت ها استان زنجان میزبان مسابقات کشتی قهرمانی در رده سنی نوجوانان است.

به گزارش موج رسا، استان زنجان قهرمانان به نامی در رشته کشتی و در رده بزرگسالان دارد که از جمله آن می‌توان به میثم نصیری، میثم حیدری، محمد نادری و حسین نوری اشاره کرد اما با وجود این قهرمانان در رده پایه هنوز نتوانسته جایگزینی برای این قهرمانان در سالهای آینده تربیت کند که برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند به این امر کمک کند.

از دیگر مسکلاتی که کشتی زنجان با آن درگیر است، مربوط به نبود حامیان مالی در ورزش استان است که باعث شده تا تیمهای زنجانی توان حضور در لیگ برتر را نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»