Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ جلسه هفتگی قرآن «نورالمبین» با حضور قاریان و حافظان قرآن و قرآن‌آموزان و نخبگان نوجوان مؤسسه کریمه آل‌رسول(ص) به صورت هفتگی چهارشنبه‌ها از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد مصلی شاهرود برگزار می‌شود.
این محفل که به همت پایگاه خاتم‌الانبیا(ص) و دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود برپا می‌شود، با تلاوت قاریان ممتاز استان و شهرستان و قاریان نوجوان و جوان و برپایی مسابقه حضوری تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سومین جشن پایانی آموزش حروف الفبا با حضور ۲۰ نفر از نوآموزان مهد قرآن این مؤسسه در واحد بهاران شهرستان گرگان مؤسسه کریمه آل‌رسول(ص)، برپا شد. این نوآموزان همزمان با آموزش حروف الفبا سوره‌هایی کوچک از جزء ۳۰ را نیز حفظ کرده و پس از این دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن و حفظ کامل جزء ۳۰ را آغاز می‌کنند.
در واحد سنگدوین مؤسسه کریمه نیز کلاس احکام با تدریس جهش از اساتید مدرسه علمیه شهیده بنت‌الهدی علی‌آبادکتول برپا شد که در جلسه اول احکام وضو و نماز بیان شد.
همچنین طی مراسمی از سوی واحد قرق مؤسسه، از قرآن‌آموزان نوجوان کلاس روخوانی و روان‌خوانی و برگزیدگان مسابقه فرهنگی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی حاج محمد، مدیرعامل مؤسسه جهاد توسعه درباره مشارکت مردم در بخش کشاورزی گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، طرح احداث ۵ شهر مولد کشاورزی و طرح‌های آبخیزداری توسط این مؤسسه در دست اجرا است که عمده این طرح‌ها با رویکرد دانش بنیان و فناوری‌های روز منطبق بر اهداف سند ملی امنیت غذایی است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم طرح ملی شهرهای مولد کشاورزی تدوین و برای اجرا ابلاغ شد که این طرح رویکردی کاملاً نوین به ایجاد شهرهای مولد در حوزه کشاورزی دارد و تمرکز آن بر افزایش اشتغال و تولید است.

وی ادامه داد: این شهرها با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، افزایش میزان اشتغال و افزایش درآمد فعالان عرصه کشاورزی می‌شود که نقش محوری مدیریت این شهرها نیز بر عهده مردم قرار دارد.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه جهاد توسعه گفت: برآورد اولیه ما ایجاد ۵ شهر مولد کشاورزی در دولت سیزدهم بوده که در استان بوشهر شکل‌گیری این شهر با پیشرفت قابل توجهی همراه است.

وی تصریح کرد: این طرح، تولید در واحد سطح را ۸ تا ۱۰ برابر می‌کند که باعث افزایش مزیت اقتصادی تولید و مشارکت گسترده مردم می‌شود.

مدیرعامل جهاد توسعه اظهار کرد: اجرای دو طرح بزرگ آبخیزداری و احیای قنوات با مشارکت مردم برای بهینه‌سازی منابع پایه و جلوگیری از عوامل آسیب‌ زا مانند سیلاب و خشک‌سالی در حال اجرا است.

کد خبر 6079976

دیگر خبرها

  • بوشهر پیشرو در تشکیل شهر مولد کشاورزی/ احیای قنات با کمک مردم
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد