Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@00:28:05 GMT

کوروشی دوباره شاگرد فرکی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۴۷۹

کوروشی دوباره شاگرد فرکی می‌شود؟

خبرگزاری میزان- با انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان نام مدافع سابق سایپا برای حضور در این تیم به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی پیکان نام سیامک کوروشی مدافع سابق تیم فوتبال سایپا در زمان سرمربیگری فرکی در این تیم به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیامک کوروشی که بعد از جدایی حسین فرکی به لیگ قطر رفته و مدتی را در یکی از تیم‌های لیگ دسته اولی این کشور بازی کرد اکنون با حضور فرکی در تیم پیکان در فهرست این سرمربی قرار گرفته و گفته می‌شود احتمال حضورش در این تیم وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرکی فوتبال سایپا کوروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند