Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ عماد کاکاوند طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن در پاسخ به سوالی مبنی بر راه کار عبور از جنگ اقتصادی و نقشه های ظالمانه دشمنان گفت: همه جوانان ایرانی از یک استعدادهای قوی و برتری برخوردار هستند و در حقیقت اگر بخواهند و همت بورزند همه راه کارها را می دانند، اگرچه حمایت های مسئولین آن چنانی نیست و برخی مواقع وجود ندارد ولی اگر بخواهیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در برابر نقشه های پیچیده و ظالمانه دشمنان فقط باید جوانان ایرانی اراده کنند و بخواهند، تمام قدرت های دنیا در برابر الگوی جوانان ایرانی حیرت زده هستند.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن تأکید کرد: در جنگ دفاع مقدس که ابرقدرت های دنیا هشت سال مقابل ایران بودند جوانان ایرانی با اراده و همتی که داشتند ،نگذاشتند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.
وی افزود: امروز هم در جنگ نرم و اقتصادی جوانان ایرانی پتانسیل عبور از مشکلات را داریم ولی باید یک هدایت بخشی توسط سازمان ها و نهادها شکل بگیرد که آنها در راستای رسیدن به هدف هدایت کنند.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن بیان داشت: می می توانیم مستقل باشیم و خودمان برای خودمان باشیم و پیشرفت کنیم و جوانان این پتانسیل را در مقاطع مختلف زمان نشان داده اند.
وی افزود: در طول 40 سال عمر با افتخار انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی وجود دارد که نمونه آن رشد علمی کشور و صنعت دانشگاه بسیار فوق العاده بوده اند اما ارتباط عملی دانشگاه و صنعت ضعیف است و از حالت تئوری محوری باید خارج شود و باید به صنعتی محور تبدیل بشود.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن تصریح کرد: متأسفانه این روزها کیفیت پایین در خودرو سازی باعث آسیب های بزرگی شده است و این از بی کیفیتی قطعات استفاده شده نشأت می گیرد که به دلیل عدم تقویت تولید داخلی ما در این بخش به شدت ضعیف هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی