Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@02:06:29 GMT

تهدید شرکت های آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۶۱۹

سفیر آمریکا شرکت های آلمانی را تهدید کرد.به گزارش بلاغ،سیاستمداران آلمانی از سفیر آمریکا به دلیل تهدید شرکت های آلمانی انتقاد کردند.

ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان، شرکت های آلمانی شرکت کننده در پروژه ساخت خط لوله گاز «جریان شمالی-2» را تهدید کرد.

نشریه «بیلد»، اعلام داشت که گرنل، نامه هایی برای چند شرکت آلمانی حاوی تهدید به وضع تحریم ها علیه آن ها از سوی آمریکا به دلیل حمایت از «جریان شمالی-2»ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در عین حال، سخنگوی سفارت اعلام داشت که نامه سفیر را باید نه به عنوان «تهدید»، بلکه «نمایش روشن سیاست ایالات متحده» تلقی نمود.

مطابق با اطلاعات نشریه، « د مازی»معاون رئیس فراکسیون «چپ ها» در بوندستاگ اعلام کرد:«آشکارا، سفیر آمریکا گویا احساس می کند که فرستاده امپراطوری از واشنگتن در آلمان است. تحریم های فرامرزی آمریکا در رابطه با شرکت های آلمانی در تضاد با موازین بین المللی قرار دارد. آیا آقای گرنل می داند که دوران فعالیت کمیسرهای عالی در آلمان بسر رسیده است؟»

به نوشته مجله نامبرده، وزارت امور خارجه و فدرال آلمان در روز دوشنبه 14 ماه ژانویه  قصد دارند به بحث در باره این موضوع بپردازند که آیا باید نسبت به این اقدام گرنل و تحریکات جدید از سوی وی پاسخ بدهند و اگر باید پاسخی داده شود، واکنش چگونه باید باشد.

شرکت هایی که این نامه را دریافت کردند به وزارت امورخارجه آلمان رجوع کردند تا بدانند چه واکنشی باید نسبت به این نوع تهدیدات نشان بدهند.  در وزارت امور خارجه آلمان این نامه ها را نوعی اقدام تحریک آمیز نامیدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»

یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

به گزارش جماران، یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

وی افزود که آمریکا با شرکای خود به ارزیابی شرایط تهدید ادامه می‌دهد. 

«الخاندرو مایورکاس» وزیر امنیت داخلی آمریکا اوایل ماه جاری میلادی به خبرنگاران گفته بود که در بحبوحه درگیری در خاورمیانه، وضعیت تهدیدکننده تشدید شده است. 

یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی در این‌باره گفت که آژانس فدرال به نظارت بر وضعیت ادامه می دهد و از مردم می‌خواهد که هوشیار باشند.

دیگر خبرها

  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • آلمان سفیر ایران را احضار کرد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسراییل