Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان با همکاری و تعامل با یکدیگر در خط مقدم جبهه کار و تولید به استقلال اقتصادی می اندیشند گفت: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما است.

محمد حسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اجرای درست سیاست‌های دولت با تقویت دو بال جامعه کارگری و کارفرمایی است اظهار داشت: با حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانیم در راستای رونق اقتصاد و داشتن اقتصادی پویا در استان گام های موثری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت موثر و مستمر واحدهای صنعتی در استان ادامه داد: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما در کنار دولت است که با ایجاد همدلی و همسو نمودن دیدگاه ها بسیاری از مشکلات این بخش ها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه رونق گرفتن اقتصاد و تولید داخلی، رفع مشکلات جامعه کارگری را نیز به همراه دارد اضافه کرد: در کنار حمایت از تولید، ایجاد اشتغال، تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری، اتحاد بین جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت نیز باید بیش از پیش حفظ شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های سه‌جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما اظهار داشت: استراتژی این اداره کل حمایت، تقویت و افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است تا با هم افزایی بیشتر بر مشکلات فائق آییم.

ریاحی با تاکید بر نقش مهم کارگران در رونق اقتصادی و چرخش درست چرخ‌های اقتصاد افزود: در عین حال اگر سرمایه گذار و مولد اقتصادی با ایده های خود در میدان نبودند، امروز جامعه‌ای بعنوان جامعه کارگری هم وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه کارگر و کارفرما با تعامل می توانند دولت را ملزم به ایجاد رونق اقتصادی کنند عنوان کرد: با جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل می توان موجب اشتغالزایی در کشور شد و تولید ملی را رشد داد و موجب تدوام کار در جامعه و بهره مندی قشر کارگر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تلاش ما ارائه پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش روی تشکلات کارگری و کارفرمایی در حوزه درمان کارگران شاغل و بازنشسته، مشاغل سخت و زیان آور، چگونگی افزایش تشکلات در استان و ... با همکاری کارگران و تشکل‌ها است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استقلال درمان صنعت کار و رفاه اجتماعی واردات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است

گلشنی  نماینده ویژه وزیر و رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان استان سمنان گفت: ناترازی انرژی مشکل ملی است که برای رفع آن جلسات متعدد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت مردمی آیت الله رییسی تشکیل شده است و بازگشت به تولید واحدهای راکد گواه بر این پیگیری ها است.

وی بر تشکیل نشست‌های مستمر و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: فضای ناامیدی را باید کنار گذاشت.

وی گفت: با امید، تلاش و وحدت بین مسوولان می‌توان مشکلات را رفع کرد و در این زمینه باید مدیران توانمند و تحول‌گرا را کمک کرد تا رشد هر چه بیشتر استان در زمینه‌های صنعت و معدن رقم بخورد.

وی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را اولویت های مجموعه صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی دانست و ادامه داد: مهمتر از سرمایه‌گذار جدید، توجه به سرمایه‌گذاران موجود است، چرا که در حال تولید هستند و مشکلات آنها باید از طریق استان و شهرستان بررسی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • ازدواج بهنگام رمز پویایی جامعه
  • سیلاب جان ۳ نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • سیستم حمل و نقل در قزوین مناسب نیست
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت
  • اعلام جرم دادستانی علیه روزنامه جهان صنعت
  • جهان صنعت و یک خبرنگار مجرم شناخته شدند
  • دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت و یک خبرنگار اقتصادی اعلام جرم کرد