Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تا پایان سال نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان برگزار می‌شود. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هوشنگ دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال بانوان استان اردبیل اظهار داشت: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردارند کما اینکه به شایستگی و مقام حضرت فاطمه زهرا (س) به جز پیامبر  اکرم و حضرت علی (ع) تا کنون هیچ مردی به این جایگاه رفیع دست نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان سال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان اردبیل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر بانوان و خانواده استانداری، شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط در این حوزه در استان برگزار خواهد شد.

150 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت شد17 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت می‌شودبسیج سازندگی تسهیلات کم‌بهره برای رونق مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت می‌کنداردبیل| 120 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در اردبیل پرداخت شد

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدات مشاغل خانگی دانست و بیان کرد: امیدواریم با برپایی چنین نمایشگا‌ه‌های امکان معرفی این محصولات به بازار مصرف فراهم  شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: سعی داریم در راستای حمایت از بانوان شاغل استان که در خانه خود اقدام به کسب و کار کرده‌اند با برپایی نمایشگاه فصلی برای رونق فروش محصولات آنها اقدام کنیم.

فریبا محمدلو تصریح کرد: در ادامه روند کار، نمایشگاه‌های مقطعی تبدیل به نمایشگاه‌های دائمی و فصلی خواهد شد و مقدمات این مهم با برنامه‌ریزی مدون و همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر دستگاه‌ها در حال فراهم‌سازی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل فعالیت‌های اقتصادی بانوان را گمی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی خانوارها دانست و اظهار کرد: تمام تلاش خود را در راستای بهبود معیشت خانواده‌ها و بانوان بی‌سرپرست انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه های فروش حمایتشان می کنیم اما متولیان خاص آن ها باید اقدامات اساسی تر را انجام دهند در استان ها و اعتباراتی که برای آن ها تصویب می کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آن ها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا هیچ نامی نمی آید و فقط کد ملی روی کارت ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد